Da er det blitt freda`n og HÆLJ:D

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Idag sto jeg opp kl 7 og våkna av at jentene lekte kjøkken;)
N sto og hamret i pc-bordet med en eller annen plastfrukt:p Mannen satt nede på pcen i stua, så han fikk ikke med seg så mye, bare glad Emmeth`n ikke våkna:p Fikk etterhvert sendt M av gårde med skolebussen og mannen kjørte N i bhgen:) Emmeth våkna i natt og var utrøstelig, men sovnet heldigvis fort igjen:) Dumme tennene.. Nå er den andre jekselen nesten helt gjennom, 2 to go:) Han sover ennå og nå skal jeg spise litt frokost og etter det venter en god kopp kaffe:D
Ingen spesielle planer annet enn og hente noen fisk vi skal ha;)
Og Taco står selvsagt på menyen ikveld:D

Hva er deres planer idag? Har alle små sovet godt i natt?:)

Ha en god dag, alle sammen:)

Jeg og Lillebror skal snart gå ned til treningssenteret! Han skal i barnepass og jeg skal sykle :)
Første gang jeg er på time når han er i barnepassen, så jeg er litt spent. Trener jeg på egenhånd ser jeg han jo og vet at det går bra!

Etter det skal vi slappe sv hjemme. Jeg skal på senvakt nummer to av fire :)

God morn!:)
Jenny sov hele natta, fra 19-05.45. Litt tidlig morgen for mor, men det er heeeelt greit når hun ikke våkner ila natta. Jeg henta henne inn til senga vår, lå til 06, sto opp for å dusje, mens elsklingene mine drøya'n litt.:)
Nå er det klart for forelesning. Gleder meg til den er ferdig, for da er det endelig helg!♡

Ha en fin dag!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Slik ser vi ut akkurat nå. Litt kaldt, så ryggen med ulltøy og en deilig dress vR nok midt i blinken :)
Vis vedlegget 36942
Så fine dere er på tur :-) Kos dere ute i kjølig vær. Og på treningsenteret :-)

Ungene har sovet godt på nye rommet sitt sammen... 2 netter i alle fall ;-)
Jeg er litt tett i nesa og hodet nå. Men,sliter med kroniske bihuleplager... Gubben gikk å la seg igjen. Så han våkner vel snart. Jeg våknet av meg selv 08.45 og ungene våknet 06.45

Sent from my GT-I9300

Vedlegg

• 1382689537841.jpg
    1382689537841.jpg
    52,6 KB · Visninger: 20
  • 1382689559071.jpg
    1382689559071.jpg
    49,8 KB · Visninger: 20
God formiddag :)
Vi er på møter på en distriksskole idag, så har tilbragt 1,5 time i bil, vært på møter OG handla på den lokale coopen :D:p nå er det 1,5 time i bil tilbake til byen og så er det heeeelg:rolleyes:
Siste dag i praksis, nesten litt vemodig for det har gått så fort og vært så morsomt og lærerikt! Men neste uke er det tilbake til skolebenken og start på to måneders eksamenstid :eek: :p så er bare å nyte denne helga;)

Skal hente snuppelure tidlig og så skal vi kose oss med taco vi også :)

*Surfer mobilt*

Det var utrolig deilig å trene! :D
Trengte litt ekstra energi i disse jobbdager!
Lillebror sovnet på ryggen i meitai på bussen hjem. Men våknet selvsagt da jeg måtte ha av han alle klærne og skifte en gjennomvåt bleie:p
Så da fikk han tørr bleie, litt banan og pupp, så sovnet han igjen en time senere nå for litt siden :D
Nå skal jeg dusje og rydde litt =)
Mamma kommer kanskje innom snart, etter å ha vært på øyhopping i Hellas med pappa et par uker. Blir koselig å se henne igjen :D

Så herlig bilde av dere FruH :D

Og for noen nydelige klær søte Mina har på seg:rolleyes::D

Her har også natten vært fin;)
Liana sov fra litt over kl 19-09 :D
Emira våkna rundt halv 8, men fant seg noen barbier å leke med :)
mini våkna halv 4 og 7 for mat.. og sov videre til nesten 11:D

Og jeg har gått ned 1kg siden mandag!:D "bare" 15kg igjen:eek::oops::p

Nå skal jeg fortsette med rydding på rommet til Emira, så blir det å skifte på sengene og vaske her (får dra med meg samboer):P

Ha en strålende fredag!;)

Jeg og Lillebror skal snart gå ned til treningssenteret! Han skal i barnepass og jeg skal sykle :)
Første gang jeg er på time når han er i barnepassen, så jeg er litt spent. Trener jeg på egenhånd ser jeg han jo og vet at det går bra!

Etter det skal vi slappe sv hjemme. Jeg skal på senvakt nummer to av fire :)

Du er så fantastisk effektiv:):D;)*thumbs up*
Kommer så godt med med ny energi;) Liker best og være i aktivitet hele dagen, blir så positivt oppstemt;):)
Håper du hadde det kos på treninga:);)

Grei natt da. Endel oppvåkninger etter kl 24, men til slutt sov han til 5 før pupp. :) morgen kl 7.40, da våknet jeg av klokka :-D

Supert med kids som sover:):D Og foreldre som våkner uthvilte;)

God morn!:)
Jenny sov hele natta, fra 19-05.45. Litt tidlig morgen for mor, men det er heeeelt greit når hun ikke våkner ila natta. Jeg henta henne inn til senga vår, lå til 06, sto opp for å dusje, mens elsklingene mine drøya'n litt.:)
Nå er det klart for forelesning. Gleder meg til den er ferdig, for da er det endelig helg!♡

Ha en fin dag!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så deilig med ei lita tutte som sover hele natta, både for liten og stor;):)
Er greit de våkner tidlig, når de sover hele natta:) Men er faktisk mange barn som ikke sover natta gjennom før de er 3-4 år:o
Håper du får en flott dag og en spennende forelesning;)

Så fine dere er på tur :) Kos dere ute i kjølig vær. Og på treningsenteret :)

Ungene har sovet godt på nye rommet sitt sammen... 2 netter i alle fall ;-)
Jeg er litt tett i nesa og hodet nå. Men,sliter med kroniske bihuleplager... Gubben gikk å la seg igjen. Så han våkner vel snart. Jeg våknet av meg selv 08.45 og ungene våknet 06.45

Sent from my GT-I9300

Så fine bilder av ei lita nydelig Mina:D<3
Så flott de har sovet godt på samme rom, håper det fortsetter sånn:) AUA, bihulebetennelse er så smertefullt:( Er det ikke noe som kan hjelpe? Hehe, var mannen trøtt igjen?hehe;) Deilig når man kan våkne av seg selv og er uthvilt:)

God formiddag :)
Vi er på møter på en distriksskole idag, så har tilbragt 1,5 time i bil, vært på møter OG handla på den lokale coopen :D:p nå er det 1,5 time i bil tilbake til byen og så er det heeeelg:rolleyes:
Siste dag i praksis, nesten litt vemodig for det har gått så fort og vært så morsomt og lærerikt! Men neste uke er det tilbake til skolebenken og start på to måneders eksamenstid :eek: :p så er bare å nyte denne helga;)

Skal hente snuppelure tidlig og så skal vi kose oss med taco vi også :)

*Surfer mobilt*

Høres ut som du har kost deg veldig i praksis:) Ikke noe er bedre enn det:)
Ojj, oj! Nå er det eksamenstid igjen, ja:);):p Da er det bare og holde hodet kaldt og suge til seg med info;)
Taco er så smask smak:):):)

Det var utrolig deilig å trene! :D
Trengte litt ekstra energi i disse jobbdager!
Lillebror sovnet på ryggen i meitai på bussen hjem. Men våknet selvsagt da jeg måtte ha av han alle klærne og skifte en gjennomvåt bleie:p
Så da fikk han tørr bleie, litt banan og pupp, så sovnet han igjen en time senere nå for litt siden :D
Nå skal jeg dusje og rydde litt =)
Mamma kommer kanskje innom snart, etter å ha vært på øyhopping i Hellas med pappa et par uker. Blir koselig å se henne igjen :D

Så godt du fikk trent og fikk masse ny energi-det liker vi:D
Hihi, lillemannen sovna bak på ryggen, ja;) Ikke rart, må være herlig og bli "vogga" i søvn:)<3
Godt han sovna igjen etter litt pupp og frukt:)
Koselig med besøk av mamsem som har vært på ferie:) Kanskje du får en liten suvenir?:)

Så herlig bilde av dere FruH :D

Og for noen nydelige klær søte Mina har på seg:rolleyes::D

Her har også natten vært fin;)
Liana sov fra litt over kl 19-09 :D
Emira våkna rundt halv 8, men fant seg noen barbier å leke med :)
mini våkna halv 4 og 7 for mat.. og sov videre til nesten 11:D

Og jeg har gått ned 1kg siden mandag!:D "bare" 15kg igjen:eek::oops::p

Nå skal jeg fortsette med rydding på rommet til Emira, så blir det å skifte på sengene og vaske her (får dra med meg samboer):p

Ha en strålende fredag!;)

Du står nå jaggu meg på du og:)
Kg kommer til og rase av igjen etterhvert:) Ikke noe og stress med, kos deg med lille Leoh:)<3
Der sa du noe, skal skifte sengetøy idag jeg også;) Og er igang med de siste 2 maskinene, så er det tomt;) hehe.. meeen i morgen er det en maskin til som venter;) Du har noen herlige sovetroll:)

Så godt du fikk trent og fikk masse ny energi-det liker vi:D
Hihi, lillemannen sovna bak på ryggen, ja;) Ikke rart, må være herlig og bli "vogga" i søvn:)<3
Godt han sovna igjen etter litt pupp og frukt:)
Koselig med besøk av mamsem som har vært på ferie:) Kanskje du får en liten suvenir?:)
Jepp :)
0A6EBCE0-88AF-45D3-86EA-D7FB4D0B63D3-531-00000076448FE6B4_zps1816fee6.jpg

Her var det morgen litt før kl 06 i dag, da ble jeg vekt av lillegutt med verdens våteste suss og da gjør det ingenting og stå opp :D har vært på foreldresamtale i barnehagen på morran, og det gikk kjempe bra, bare positive tilbakemld :).Har nettopp våkna fra en dupp på sofan for har fri fra praksisen i dag og det er godt vet jeg. For min del blir det en rolig fredag og helg for har barnefri i helga.. ;) En fin fredag og helg til alle sammen..

Her ble jeg velsignet med at snuppa sov helt til 08.15 i dag, det var godt, måtte likevel legge med nedpå litt etter levering i barnehagen. Nå skal jeg snart hente henne tenkte jeg, de skulle ha høstfest i barnehagen i dag. Spent på om hun likte grønnsakssuppe:-)

God fredda jenterrrr :D

No e det helg (næstn, eg har nå skolearbeid først ;) )

Tenkt eg sku informer dåkker om at pappaen gå ikje Fie nåkka i natt :D Heldigvis :) så det vart litt skriking, men ho la seg no ned tell slutt :)

No sett eg å skriv på en artikkel vi ska lever inn på skola om 14 daga :)

Etter det så bi det litt middag og tv-titting og kansje litt eksamens pugging ;)

Imårra bi det ut på byen i lamme ei vennina :) Då ska vi kos oss og snik titt litt på mannan ;) (eller manneben, som vi lik å kaill dem ;) )

Ellers så savn eg Fie alerede...førde om det e 1 døgn si eg såg ho sist....men sånn e no eg då ;)
Kansje stygt å sei det, men det e næææstn sånn at eg gled meg tell pappaen fær på havet i 1 mnd, så eg får ha ho heeeelt førr meg sjøl i 4 uke ;) Men veit jo at ho trives tell pappen sin, så de har jo bære godt av og va i lag :)

Back
Topp