Da er det blitt freda`n og HÆLJ:D

Korsjn går det spisinga tell de små?

Eg prøv å lær Fie å bruk bestikk :P Meeen ho sjønn ikje helt korsjn ho ska jr det dære :P
Har litn gaffel og litn skjei tell ho fra "tommy tee" kjæmpe fine barne bestikk :)

Meeen Fie trur jo at det hær bestikke e førr å bruk som instrument! :eek:
Ho bank i tallerken me den, eg prøv å vis ho, med at eg hold over handa hennes og vis ho det. Meeeen ting tar tid :) Ho finn det vell ut en vakker dag :)
Ho førstår seg kje på skjei heller endå :p

Ho bruk hendern, har et bra pinsett grep, som ho bruk godt, å pell på matn og putt i munn :)
Hehe, er det nå jeg skal skryte og si at Hermine spiser grøt helt selv nå med skje? :p ;)
Men ja, hun her er veldig flink med bestikk! Spiser yoghurt og fruktmos med skje selv :) Gaffelen har hun også fått dreisen på og stikker maten og stapper i munnen :) må hjelpe litt med ei ekstraskje når hun er veldig sulten, for da synes hun det går for sakte å spise selv ;)

Så flenk ho e å snakk :D Må sei eg e imponert :D

Fie sei "mamma" og "pappa" og "der" og "se" og mysje av det ho peik heit "bæ" :P
Åsså sei ho "oij"
Ofte så sei ho "oij, se, bæ bæ" det e når ho ser nåkka som ho ska vis meg :P hihihi <3
Fie har jo også mange ord da!
Jeg telte gjennom lista med ord jeg har notert ned og kom vel frem til at hun har ca 30 ulike ord :) ...men mange av de høres jo veldig like ut, og kun vi som foreldre som vet hva hun mener :p ;)

Haha er vel bedre enn ingenting det å:P;) vi tok litt ekstra av idag da, pleier ikke å gjøre såå mye på én dag :P heheh.. men godt å ha en mann som hjelper til!:)
Ja, det synes jeg også! Her er alt husarbeid vårt feller arbeid, og det er veldig deilig! :)

Heiiii! Her har fredagen gått til gta-gaming, siden jeg kjøpte ps3 og gta til mannen igår :rolleyes:
Ellers går de arbeidsledige dagene til dritt og ingenting.. jeg kjeder meg..

mamma'n til Emilie ♡

Ja, det synes jeg også! Her er alt husarbeid vårt feller arbeid, og det er veldig deilig! :)

Ja er jo bare dumt at det er en kvinnes jobb! Bor man sammen, så får begge hjelpe hverandre :) og hvertfall når begge er i jobb eller lignende;)

Heiiii! Her har fredagen gått til gta-gaming, siden jeg kjøpte ps3 og gta til mannen igår :rolleyes:
Ellers går de arbeidsledige dagene til dritt og ingenting.. jeg kjeder meg..

mamma'n til Emilie ♡

Så snill du er som har kjøpt det til mannen :D
Kan nok bli litt kjedelig å gå hjemme ja, hvertall om ungen er i bhg.. får håpe du får en ny jobb snart da:)

Fie har jo også mange ord da!
Jeg telte gjennom lista med ord jeg har notert ned og kom vel frem til at hun har ca 30 ulike ord :) ...men mange av de høres jo veldig like ut, og kun vi som foreldre som vet hva hun mener :p ;)

E arti no når de begynn med ord :)
Fie bruk å ska "snakk" og førtæl meg teng, og det e veldi arti å hør på ho, ho e veeeldi engasjert når du snakk med meg, og ser helt alvorlig ut :) hihihihi ;)

Nei, vi har 75/25 deling, eg har ho 75% og det e før at han e borte i 4 uke på jobb i strekk (jobb på båt) og eg vill IKJE ha ho borte meir enn ainna kvar uka når han e heime (han e heime i 4 uke)

Ja, eg sjønn ikje korsjn han klar å va borte fra ho i 4 uke....eg klar så vidt 1 uka!
Så fin løsning!!
Jeg synes 1-åringer er altfor små for 50/50...!

E arti no når de begynn med ord :)
Fie bruk å ska "snakk" og førtæl meg teng, og det e veldi arti å hør på ho, ho e veeeldi engasjert når du snakk med meg, og ser helt alvorlig ut :) hihihihi ;)

Haha sånn er Liana å.. snakker med tonefall som om hun forteller noe, men kommer bare "Liana-språk" ut av munnen:P:rolleyes:

Back
Topp