Da er det bestemt :)

Ninky_Nonken

Tjattas
Januarhula 2014
Var på samtale på St.Olavs idag hos en hyggelig lege på føden :) Det var ingen problemer med å innvilge keisersnitt, siden jeg uansett skal sterilisere meg samtidig som de tar keisersnittet :) Fikk til og med datoen det hele skal skje!! Så den 30.Desember blir jeg trebarnsmamma og vakre lille Linnea vil komme til verden :) Blir en spennende nyttårsaften på sykehuset :) Åhhhh, er så deilig å få en dato å forholde seg til :)

Så morro. Deilig å ha en dato å forholde seg til. Den blir jo en utrolig fin nyttårsaften. Grattis med keisersnitt:)

Oi, så spennende!:D det må være en spesiell følelse! I tilegg høres det ikke lenge til i det hele tatt heller.. Oss fleste andre må vel kanskje vente til neste år ;)

Kan jeg spør hvorfor du skal ha keisersnitt? Holder på og søke om det jeg også, har hatt to dramatiske fødsel. Så håper det ikke skal bli noe problem. Men føler sykehuspersonell er sånn imot keisersnitt.

Jeg hadde en traumatisk første fødsel, andre fødsel var helt grei men jeg fikk panikk og angst under fødselen. Så har jeg slitt veldig med å holde på urin de siste årene. Men hovedgrunnen til at jeg fikk var at jeg skal sterilisere meg samtidig som jeg tar keisersnittet, da det største bekymringen de har ved frivillig keisersnitt er hvordan neste svangerskap og fødsel vil bli. Men siden jeg ikke skal ha flere, og velger å sterilisere meg samtidig som de tar keisersnittet, så sank grunnene til å ikke gi meg det veldig.
Var iallfall det legen sa :)

Jeg var inne med legen i hele 20 min, ikke noe problemer for meg å få keisersnitt, selv om han mente at jeg ikke ville bli mer ødelagt med normal fødsel.

Ønsker deg lykke til :) Bare stå på ditt det hele veien, så kan de ikke nekte deg keisersnitt :)

Så spennende! Og godt at du fikk innvilget keisersnitt når det var det du ønsket deg :) Nå er det jo bare å lage en countdown ;)

Ok, takk for svar :-)
Fødselene mine har vert dramatiske begge to å ingen har komt seg ut å hjertelyd har forsvunnet med begge to, å to livløse babyer til verden, etter første hjelp har det komt lyd! Ønsket virkelig ikke den opplevelsen igjen med siste mann..

Jeg hadde en traumatisk første fødsel, andre fødsel var helt grei men jeg fikk panikk og angst under fødselen.
Ja, da er det ikke diskusjon å få innvilget. De med komplisert/traumatiserende fødsel fra før, får innvilget keisersnitt bare man ber om det. :)

Gratulerer og lykke til! Må være deilig!

Oi, fekk du så lang tid før? Har lest så mye om at di har kortet ned på mange sykehus med 7-10 dager før.. Da kjenner jeg at jeg er litt redd det blir 2013 baby og ikke 2014, det Spørst vel på mitt sykehus, får vente i spenning!:-)

Back
Topp