da er det avgjort!

ThereseAa

Forumet er livet
Vi flytter til Trondheim om 2 uker!

Spennende men også skremmende.. Har jo bodd i England i nesten 6 år nå, og plutselig har vi en mulighet til å flytte tilbake til Norge og alt må skje innen et par uker.
Det er så mye som må ordnes. Vi skulle jo flytte innen England uansett, så huset her er så og si solgt. Men vi må selge bilene våre, ordne med flyttelass, ordne med Airpets (et selskap som tar seg av transport av hund) osv.
Blir nok en del stress fremover, spesielt siden vi ikke vet hva fremtiden vil bringe, men det er en sjangse vi er villig til å ta.

I begynnelsen må vi nok leie hus, men forhåpentligvis vil salget av huset her i England gå i orden så raskt som mulig slik at vi kan kjøpe vårt eget sted. Må også leie bil i begynnelsen til vi får kjøpt bil.

Ser ut til at det blir en spennende tid fremover!

Oi!! Gratulerer så mye, og velkommen tilbake til moderlandet!![:)]  Blir mye å gjøre for dere framover, men du må ikke glemme at du må ta godt vare på deg selv og nurket i magen! Ikke stress for mye, det er ikke bra vøttø[;)] Lykke til!

Høres ut som om dere går en spennende tid i møte!!! Lykke til m flyttingen og HUSK å ta den noen hvilestunder innimellom!!!

Jeg gikk igjennom så mye stress når vi måtte amputere beinet til hunden min pga bein kreft, at dette blir ingenting i forhold.
Regner med at vi reiser fredag om 2 uker. Vi lander i Oslo og istedenfor å begynne den lange veien til Trondheim, kjører vi inn til mine foreldre I moss for helgen, og reiser deretter til Trondheim over helga.
Blir nok maaaaange pauser oppover, da jeg ikke er så komfortabel i bil om dagen [&:]

ORIGINAL: Pivi

Oi!! Gratulerer så mye, og velkommen tilbake til moderlandet!![:)]  Blir mye å gjøre for dere framover, men du må ikke glemme at du må ta godt vare på deg selv og nurket i magen! Ikke stress for mye, det er ikke bra vøttø[;)] Lykke til!

signerer..

ORIGINAL: ThereseAa

Jeg gikk igjennom så mye stress når vi måtte amputere beinet til hunden min pga bein kreft, at dette blir ingenting i forhold.
Regner med at vi reiser fredag om 2 uker. Vi lander i Oslo og istedenfor å begynne den lange veien til Trondheim, kjører vi inn til mine foreldre I moss for helgen, og reiser deretter til Trondheim over helga.
Blir nok maaaaange pauser oppover, da jeg ikke er så komfortabel i bil om dagen [&:]

Gratulerer så masse med jobben hans da!![:D] så blir det trondhjemmer av deg også[;)] spennende!!!!!
Godt å høre at dere ikke tar hele turen på en gang...-viktig å tenke på ryggen!!
Må si det gkk fort ja, to uker på alt det der!!!!![&:] ta mange pauser er nok veldig viktig..
du må hvertfall ha masse lykke til!!![:)]

ÅÅÅ Så godt å få deg hjem til "gamlelandet!"[:D][:D][:D]

Ser for meg at det blir endel stress, ja, så du må love å passe godt på deg selv og den lille[;)]

ORIGINAL: Pivi

Signerer!! [:)] Litt spennende og gøy å flytte også da!![:)][8D] 

snakker om å være mat orientert om dagen... det jeg gleder meg mest til når vi flytter til Norge, er Nugatti, kneipp brød, leverpostei, bernaise saus, pølse i lompe, soft is, dunder salt... osv osv osv... mmmmm og det er så mye godt i Norge som jeg ikke får tak i her.

Kosli at dere kommer til Trondheim da[:D]
Jeg og sambo flyttet hit i fjor sommer, og trives kjempegodt[;)]
Han flyttet også direkte fra England, etter å ha bodd der i 8 år..

ja jeg begynner å glede meg til å komme til Trondheim nå. Har vel aldri hatt noen tilknytting til stedet, men har noe familie som bor der. også eier vi et hus i Sigerfjord i nordland, + at foreldrene mine bor på østlandet, så da blir vi midt imellom [:D]

Spennende tid for dere da!!! Selv om det er slitsomt å flytte og usikkerheten uten sted å bo å sånn så er det jo litt spennende for det!!!

Lykke til

Lykke til med flyttingen og velkommen tilbake til Norge ! Du får kjøpe deg en  pose med dundersalt når du kommer til Norge så du har noe å kose deg med under kjøringen [:D]

Back
Topp