Leverihåpet
Gift med forumet
Da har vi fått det avklart at vårt neste forsøk er i uke 34 som er i august. Min sykus har vært i ubalanse siden sist forsøk som var i feb.2010. og i følge statestikken gikk jeg over min syklus den ene mnd og da har jeg hatt en spontanabort som ikke telles i statestikken. Og tok det ikke sån på vei heller, men midt oppi dette var jeg innlagt på sykehus og ble testet for graviditet og masse følelser ble innvolvert.
Har ikke vært den aktive her inne, men prøver å slenge inn en posetiv kommentar likevel i ny og ne.
Men nå er det fastslått hvertfall at vi skal i gang i uke 34 på kort regime uten spray og skal prøve ny hormonsprøyte også. Så dette blir spennende. Alle gode ting er 3 sies det.
Denne gangen skal jeg også prøve ut denne Baby klister. Og hvorfor ikke?!
Jeg har holdt meg frisk siden påske (krysser fingrene for det og bank i bordet
)
Ellers skal jeg forsøke nyte sommeren og en barnedåp i helgen til mitt tantebarn jeg knapt fikk holde i 20min før jeg i hu og hast måtte inn på sykehus med ny runde infeksjon...
Sol og varme er min ALLER beste venn[:D]

Glad jeg har dere her inne. Dere er de første som får vite på alt... SMASK[;)][8D][8D]
Har ikke vært den aktive her inne, men prøver å slenge inn en posetiv kommentar likevel i ny og ne.
Men nå er det fastslått hvertfall at vi skal i gang i uke 34 på kort regime uten spray og skal prøve ny hormonsprøyte også. Så dette blir spennende. Alle gode ting er 3 sies det.
Denne gangen skal jeg også prøve ut denne Baby klister. Og hvorfor ikke?!
Jeg har holdt meg frisk siden påske (krysser fingrene for det og bank i bordet
)Ellers skal jeg forsøke nyte sommeren og en barnedåp i helgen til mitt tantebarn jeg knapt fikk holde i 20min før jeg i hu og hast måtte inn på sykehus med ny runde infeksjon...
Sol og varme er min ALLER beste venn[:D]

Glad jeg har dere her inne. Dere er de første som får vite på alt... SMASK[;)][8D][8D]