Da er den STORE DAGEN kommet.......

McQeen

Gift med forumet
Gullet mitt skal begynne i barnehage idag.....kl.12 skal vi ha vårt første møte med barnehagen som er helt ny (åpnet den 26 juli).
Mamman gruer seg å gleder seg.......så er jeg veldig spent på hvordan lilleput vil reagere.

Jeg skal gå hjemme siden jeg er sykemeldt frem til jeg går ut i ny permisjon pga bekkenløsning, føler meg av og til som en dårlig mor siden jeg skal ha han i barnehage når jeg alikevell er hjemme men med mitt bekken så klarer jeg ikke å være den gode mora for han å aktivisere han på den måten som min gut fortjener så da er nok barnehagen det rette for han, han skal gå 3 dager uken men det blir ikke fulle dager for han..

Syns du er ei god mor jeg som sørger for at han får bli aktivisert selv om du ikke klarer akkurat nå!

Lykke til med barnehagestarten- det går nok kjempefint skal du se!! [:D]

Så spennende da! Det går nok kjempebra! De har jo bare godt av litt sosialisering og han får en uthvilt og opplagt mamma når han kommer hjem igjen!

Lykke til! [:D]

du må heller prøve å tenke på hvor heldig du er som har fått plass!vi går endel i åpen bhg nå for nancy stortrives sammen med andre barn og de har så utrolig godt av det. jeg er jo helt overflødig da.kunne like gjerne ha gått for hun er travelt opptatt da.
men merker selv også at man ikke har like mye energi og det er heller ikke så lett å sette seg ned og leke som man ville gjort uten den store magen i veien[;)]
men det går nok så bra atte..
så får du en sjangs å bli kjent med den nye babyen uten eldstemann som overtar showet.hadde vi hatt plass hadde vi nok gjort det samme, men her blir det privat familiebhg, dvs mor og 2 barn.hehe.kommer til å bli kjempetravelt[:-]

Da har kåre fått gått i barnehage i 3 dager å stortrivest[:D] Eneste han ikke liker er å sove der så i går måtte vi rett og slett gi opp for han ble helt hysterisk...uff det var grusomt for mamman ja[:(] Idag håpet vi på bedring å jeg var kun med han en liten time før jeg overlot alt til barnehagetentene for å se om det var bedre om ikke mamma var der.....det gikk mye bedre å leggingen så gikk det bedre men han ville ikke helt sove i senga ennå så han hadde fått sove i vogna si.....så nå er kåre i barnehagen å sover mens mamma fikk ta seg en tur hjem å sove litt[:)] Så nå venter jeg spendt på telefon snart om at han har våknet for jeg kjenner nå at jeg savner han veldigt.

ORIGINAL: FjerneErna

Syns du er ei god mor jeg som sørger for at han får bli aktivisert selv om du ikke klarer akkurat nå!

Lykke til med barnehagestarten- det går nok kjempefint skal du se!! [:D]

Du får kose deg og slappe av litt den tiden han er i barnehagen, så kan dere kose dere sammen de dagene han er hjemme. Synes det hørtes kjempe koselig ut for dere begge å få litt av hvert [:)]

Back
Topp