Hihi, ikke så skummel til hverdags daJepp!! jeg jobber hardt med saken nå i alle fall![]()
Hihi, ikke så skummel til hverdags daJepp!! jeg jobber hardt med saken nå i alle fall![]()
Hihi, ikke så skummel til hverdags da![]()
Dette er jo livetJeg bare ramler nedover jeg. Er det ingen som har noe liv her ellerhihi
Hihi, akkurat som en luft ballongNei, jeg bare blåser meg i disse krigstider![]()
Heier deg fram mot toppenJeg står på stedet hvil, men er ikke då langt bak de neste på lista![]()
Hun skriver sikkert mens ho føderHåper da inderlig detAt hun må til tannlegen, til jordmor eller gjerne føde litt for min skyld!
![]()
Forundrer meg ikke...Hun skriver sikkert mens ho føder![]()
Hihi, akkurat som en luft ballong![]()
Dette er jo livet![]()
livet mitt er her på BV![]()
Hihi, eller når vi syntes du blir litt for oppblåst, skummelJa!Det er bare å stikke hull på meg når konkurransen er over
![]()
Må det denne ukenDet ser ut som mitt må bli det ogsåhihi
Hihi, eller når vi syntes du blir litt for oppblåst, skummel![]()
Hiji, vi får vente til søndagJa, det er jo alternativet! Stikke hull når dere rett og slett har fått nok![]()
Tror vi er like ille alle mannHar skjønt det. Trodde jeg var ille å satt her til alle døgnetstider. Så feil kunne man tajeg er ikke i nærheten av førsteplassen en gang
hihi
Får aldri nok av deg!Ja, det er jo alternativet! Stikke hull når dere rett og slett har fått nok![]()
Der var Klatremusa også gittMange skumlinger her skjønner jeg. Er det bare å gå og legga seg eller?![]()
Hiji, vi får vente til søndag![]()