Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Blue_Angel
ORIGINAL: Beijbi
Oj..Så morro.
Gratulerer med første tann [:D]
er det vanlig di får tenner nå altså??
snuppa har begynt å sikle så sinnsykt se
ORIGINAL: tessi
gratulerer med den første tanna[:D] tror ikke det er lenge til her og, ho klør og klør som bare det, helt desperat på å tygge på alt.... men de kan vel holde på sånn lenge før det skjer noe kansje???!!!! kan man bruke den detinox eller hva den heter????? en som sa ikke den var bra se, men ikke hørt noe galt om den ellers????
ORIGINAL: Beijbida prøver jeg det, klør endel stakkar....[8|]
gratulerer med den første tanna[:D] tror ikke det er lenge til her og, ho klør og klør som bare det, helt desperat på å tygge på alt.... men de kan vel holde på sånn lenge før det skjer noe kansje???!!!! kan man bruke den detinox eller hva den heter????? en som sa ikke den var bra se, men ikke hørt noe galt om den ellers????
HS her tror Celine begynner å få tenner, å hun ba meg om å kjøpe den...Så jeg har gjort det og brukt den litt.
.: 13
SV: Da er den her! - 12.09.2007 12:36:22
tessi
Medlem
Medlem siden: 28.12.2005
Jeg er fra: Sarpsborg
Status: ikke pålogget quote:
ORIGINAL: Beijbi
quote:
gratulerer med den første tanna tror ikke det er lenge til her og, ho klør og klør som bare det, helt desperat på å tygge på alt.... men de kan vel holde på sånn lenge før det skjer noe kansje???!!!! kan man bruke den detinox eller hva den heter????? en som sa ikke den var bra se, men ikke hørt noe galt om den ellers????
HS her tror Celine begynner å få tenner, å hun ba meg om å kjøpe den...Så jeg har gjort det og brukt den litt.
da prøver jeg det, klør endel stakkar....
ORIGINAL: Beijbida prøver jeg det, klør endel stakkar....[8|]
ORIGINAL: brumla
WOW Grattis!!!!!!!!!!!