Da er den her!

Bammi

Elsker forumet
I dag har Mia Elise fått sin 1. tann![:D] Bare 14 uker gammel[;)]

WOW Grattis!!!!!!!!!!!

grattis..og stakkar puppen din..hehe

Gratulerer.. så søtt.. [:D]

ORIGINAL: Blue_Angel

ORIGINAL: Beijbi

Oj..Så morro.

Gratulerer med første tann [:D]

er det vanlig di får tenner nå altså??
snuppa har begynt å sikle så sinnsykt se

Vanlig er det vel kanskje ikke, men ikke helt uvanlig heller.

Hun er den av ungene mine som har fått tenner tidligst[:D]
Fetteren min fikk sin første tann da han var 13 mnd[8D] Litt forskjell....

gratulerer med  den første tanna[:D] tror ikke det er lenge til her og, ho klør og klør som bare det, helt desperat på å tygge på alt.... men de kan vel holde på sånn lenge før det skjer noe kansje???!!!! kan man bruke den detinox eller hva den heter????? en som sa ikke den var bra se, men ikke hørt noe galt om den ellers????

ORIGINAL: tessi

gratulerer med  den første tanna[:D] tror ikke det er lenge til her og, ho klør og klør som bare det, helt desperat på å tygge på alt.... men de kan vel holde på sånn lenge før det skjer noe kansje???!!!! kan man bruke den detinox eller hva den heter????? en som sa ikke den var bra se, men ikke hørt noe galt om den ellers????

HS her tror Celine begynner å få tenner, å hun ba meg om å kjøpe den...Så jeg har gjort det og brukt den litt.

Oboy tidlig ute ja [;)]
Grattis med første tanna fra tannløse Iver [:D]

HS her tror Celine begynner å få tenner, å hun ba meg om å kjøpe den...Så jeg har gjort det og brukt den litt.
da prøver jeg det, klør endel stakkar....[8|]

.: 13

SV: Da er den her! - 12.09.2007 12:36:22

tessi
Medlem

Medlem siden: 28.12.2005
Jeg er fra: Sarpsborg
Status: ikke pålogget quote:

quote:

gratulerer med den første tanna tror ikke det er lenge til her og, ho klør og klør som bare det, helt desperat på å tygge på alt.... men de kan vel holde på sånn lenge før det skjer noe kansje???!!!! kan man bruke den detinox eller hva den heter????? en som sa ikke den var bra se, men ikke hørt noe galt om den ellers????

da prøver jeg det, klør endel stakkar....

da prøver jeg det, klør endel stakkar....[8|]

gratis[;)]
min er og helt vill på å bite på ting... så kansje det kommer noe snart her og....

wow grattis med tannebiss[:D]

her er det 2 stk hjørnetenner på vei, er nok bare noen dager til de er ute[:D]

Oj....det var tidlig[:D] Men så gøy da! Gratulerer så mye! HAr du merket noe spesielt på formen hennes at den har kommet??

det var litt tidlig ja...
men så artig da.
du må ta bilde å legge ut her:)

Back
Topp