da er dagen her....."oppdatert"

ruth1

Flørter med forumet
skal på 1 ul i dag og gruer meg veldig......er 8uker på vei. uff er så redd det skal være noe galt. har mistet to ganger før. at det går an å bli så nervøs.....


alt var bare bra.en liten bønne med hjerteslagskal tilbake om 4 uker. blei satt til 8+1,så er veldig fornøyd nå
 
Lykke til!!! Skal selv på min første ul i dag, så forstår følelsene dine...Gruer meg også! Har ikke time før kl 12.40 jeg, så det blir lange timer...Du da?
 
Lykke til :)
 
Lykke til. Jeg har skal også på UL i dag. Har bestilt meg en tidlig, er bare 6+2, men må bare forsikre meg om at det er en spire der med bankende hjerte. 
Har mistet 4 ganger før, hvor en var utenfor livmoren, så jeg er veldig spent.

Krysser fingre for oss alle, så får vi oppdatere etterhvert som vi er tilbake :-)
 
Lykke til alle dere som har ul i dag!!!
Håper dere alle får se bankende hjerter og søte små spirer!
 
takk jenter og lykke til til dere andre som også skal ha ul i dag
 
Masse lykke til idag til dere som skal på UL, gleder meg til oppdatering :)
 
lykke til:)
 
Lykke til alle sammen!
 
Lykke til alle dere som skal på ul idag :)
Gleder meg til oppdateringen med fine bilder :)
 
Så bra å høre!!!
 
Puh..er så lettet.
Fikk se en liten prikk med hjerte som dunket.
6+5.
Er så utrolig glad.
 


3trollunger skrev:
Puh..er så lettet.
Fikk se en liten prikk med hjerte som dunket.
6+5.
Er så utrolig glad.


så bra er mye som skal til for at det går galt nå. ser fram til uke 12
 


ruth1 skrev:
skal på 1 ul i dag og gruer meg veldig......er 8uker på vei. uff er så redd det skal være noe galt. har mistet to ganger før. at det går an å bli så nervøs.....


alt var bare bra.en liten bønne med hjerteslagskal tilbake om 4 uker. blei satt til 8+1,så er veldig fornøyd nå

Så fint at alt var bra hos deg også. Nå må vi bare kose oss og senke skuldrene. Jeg skal til min gyn spesialist 15.mai - gleder meg allerede.
 
Har også vært på UL i dag. Er 8+4, fikk sett mye mer enn jeg trodde og alt så bra fint ut.
Ble med ett så virkelig nå!
 
Så bra at du fikk gode nyheter også<3
 
Back
Topp