Da endte det på 10 + 4 denne gangen

Neineinei.... det var trist! :( Ta vare på deg selv, og husk at du er slett ikke mislykket, du har hatt skikkelig uflaks! Sender deg en god klem.

Sender også en klem!
Håper på snarlig ny spire og at den klorer seg fast.

Termin januar 2015

Har ikke vært her inne siden jeg skrev tråden. Men jeg har vært hos legen jevnlig, og min lille spire lever enda <3

Hadde aldri trodd dette da det kjentes ut som jeg tisset meg ut ( var "bare" blod). Men nå er jeg 12+4 og må ta det med ro, men det ser ut til at det er en fighter dette her <3

<3 termin 09.01.15 <3

Har ikke vært her inne siden jeg skrev tråden. Men jeg har vært hos legen jevnlig, og min lille spire lever enda <3

Hadde aldri trodd dette da det kjentes ut som jeg tisset meg ut ( var "bare" blod). Men nå er jeg 12+4 og må ta det med ro, men det ser ut til at det er en fighter dette her <3

<3 termin 09.01.15 <3
Så gledelig!!
Fikk tårer i øynene!
Hurra for spiren din!

<3 termin 09.01.15 <3
Å så herlig, ble skikkelig glad på dine vegner nå:)

Flott med slike solskinnshistorier:)

❤️️Termin 4.januar❤️

Så fantastisk å høre :)

Fantastisk!! Heier på deg! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Last edited:
Så fantastisk! :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Woohoo :D

Slikt liker vi å lese :D gir håp til andre også :)

Du er her for å bli frøken ;) ❤️

❤️Termin 17.jan.15❤️

Hurra!!

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

<3 termin 09.01.15 <3
Så herlig!!! Det er håp for alle <3 lykke til!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp