lillparven
Glad i forumet
Neineinei.... det var trist!
Ta vare på deg selv, og husk at du er slett ikke mislykket, du har hatt skikkelig uflaks! Sender deg en god klem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gledelig!!Har ikke vært her inne siden jeg skrev tråden. Men jeg har vært hos legen jevnlig, og min lille spire lever enda <3
Hadde aldri trodd dette da det kjentes ut som jeg tisset meg ut ( var "bare" blod). Men nå er jeg 12+4 og må ta det med ro, men det ser ut til at det er en fighter dette her <3
<3 termin 09.01.15 <3
Å så herlig, ble skikkelig glad på dine vegner nåHar ikke vært her inne siden jeg skrev tråden. Men jeg har vært hos legen jevnlig, og min lille spire lever enda <3
Hadde aldri trodd dette da det kjentes ut som jeg tisset meg ut ( var "bare" blod). Men nå er jeg 12+4 og må ta det med ro, men det ser ut til at det er en fighter dette her <3
<3 termin 09.01.15 <3
Så herlig!!! Det er håp for alle <3 lykke til!Har ikke vært her inne siden jeg skrev tråden. Men jeg har vært hos legen jevnlig, og min lille spire lever enda <3
<3 termin 09.01.15 <3