Da e det på'an igjen!

*Cake-Pop*

Forelsket i forumet
Ja, da var det i gang igjen! :) Tidlig tidlig tidlig gravid så har jo ingen garanti for at lille blir værende men håper det! :) Testet positivt på onsdag, men hadde kjøpt en clear blue uten ukesindikator, dessuten trodde jeg ikke helt på det siden dette er første seriøse forsøk på nummer 2, så kjøpte en til i dag og den viste positiv 1-2. Så er veldig tidlig!

Kommer til å bli superlei meg om lille spire detter ut, for gleder meg til en barseltid som mer selvsikker enn jeg var med nummer 1. Men har nok gjort noe riktig for han er verdens vakreste og skjønneste gutt! :)

Hei og velkommen!
koselig med barn nummer 2, samme her også. Gleder meg til jenta mi (19mnd) skal bli storesøster.. sprøtt å tenke på! :)

Gratulerer! :) Krysser fingrene for deg :)

Emil er straks 13 mnd! :-) født juni 2011. Jeg bestemte at barna skal komme tett for er jeg som må bære de, bli gal i hormonene mine, få grusomme pupper(hehe, jeg hadde litt dårlig opplevelse med melk i puppene sist så ikke sikkert det blir slik nå), og blir satt tilbake i karrieren min hver gang jeg er borte ett år i slengen. så her skal ungene ut fort! ;-)

Back
Topp