Da dro sambo..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
på fest til en kompis og dama hans.. Og alle venninene hennes.. [8|]
Så jeg blei rett og slett ditcha for en gjeng med pene jenter.. [8D]

Jah.. Så satt vi her da.. [:D]

hehe, min sitter å mekkelerer på de nye vinduslampene mine[8D]
jeg har akkurat luftet hunden litt og fått avgårde noen julekort, bare julekortvennen her inne igjen som skal sendes, men det er ikke helt ferdig enda.

og jeg har spist alt for mye godis etter å ha pynta pepperkakehus i dag så da frister ikke det, hva finner man da på[8|]

hvordan har du fått avatarbildet ditt så stort forresten?

Blææææææ kjipern!!!

Godt at det er så mange pene damer her da!! DET tenkte han ikke på! [8D][:D]

ORIGINAL: Mibah

hehe, min sitter å mekkelerer på de nye vinduslampene mine[8D]
jeg har akkurat luftet hunden litt og fått avgårde noen julekort, bare julekortvennen her inne igjen som skal sendes, men det er ikke helt ferdig enda.

og jeg har spist alt for mye godis etter å ha pynta pepperkakehus i dag så da frister ikke det, hva finner man da på[8|]

Samme her.. [8D][:D]

Jeg vet faktisk ikke.. [8|] Mener jeg brukte en eller annen bildekrymperside.. Men aner ikke hvilken.. [8D]

ORIGINAL: Almyrida81

Jeg vet faktisk ikke.. [8|] Mener jeg brukte en eller annen bildekrymperside.. Men aner ikke hvilken.. [8D]

gjorde jeg og, men det ble jo så lite... jaja, nå leser jeg mine egne innlegg i alle fall for jeg tror det er en annen bruker[8D]

ORIGINAL: Almyrida81

gjorde jeg og, men det ble jo så lite... jaja, nå leser jeg mine egne innlegg i alle fall for jeg tror det er en annen bruker[8D]

[:D] Det var ganske uvant å se deg med annet avartarbilde, men samtidig kjekt også fordi jeg automatisk kobler deg når jeg ser Alfonso (var det ikke det han heter?). Kjekt å se bilde av dine kjære. to av dem i allefall.[;)]

Back
Topp