Da drar jeg...

FancyPants

Forumet er livet
til NAV for å diskutere "situasjonen" min. Har vært sykemeldt siden uke 6, så nå begynner de å lage trøbbel.. Får håpe det ordner seg altså.. Har en jobb som ikke kan tilrettelegges for meg heller, så det går bare ikke å jobbe med min rygg.

Kryss fingre og tær for at jeg kommer til en snill saksbehandler!

Krysser alt jeg har![:D] hva er det du jobber med da?

Lykke til !!!!

Nå har jeg vært der, og det gikk veldig bra!

Hun skjønte godt at de ikke kunne tilrettelegge noe særlig på jobb (servitør/bartender), så det var bare å sykemelde meg så lenge jeg hadde behov for det. Det var godt altså, for fikk jo brev om at jeg måtte på attføring snart..

Jeg har prøvd meg på aktiv sm, men etter tre timer på jobb var det rett hjem og ha vondt i ett par dager.

Det er egentlig kjipt, ville jo være en sprek gravid som jobbet så lenge jeg hadde lov..
Men vil ikke jobbe masse nå og ikke fungere i det hele tatt på slutten av svangerskapet heller..

Ingen som kan true deg over på attføring da..

Attføring er ikke et alternativ før du har vært sykmeldt et år.. Trodde jeg da.. Det du kan ha rett til, er svangerskapspenger istedet for sykmelding, ettersom arbeidet ikke kan tilpasses..

kjedelig å ikke kunne være på jobb når det er det man har lyst til.. Jeg har heldigvis ikke hatt problemer med å gå på jobb foreløpig, men jeg har en meget stillesittende jobb, så hvis jeg får problemer med ryggen og sånn, så kan jeg ikke sitte noe særlig.. Kan veksle mellom å stå og å sitte, men kan jo ikke stå heeeele dagen heller..

*krysser fingre for at jeg ikke får problemer*

Det var jo bra da! Skjønner godt at du ikke vil slite deg helt ut nå, man må jo fungere litt ellers også.. Jobben er jo ikke det viktigste her i livet, og du vil jo ha mange år fremfor deg med jobb! Så ta det med ro og plei deg selv og spiren din![:)]

Back
Topp