Da drar jeg..

ORIGINAL: Zid

Nei så utrolig tris [:(][:(]


Lykke til videre, og at spiren sitter neste gang..


signerer denne jeg, vet ikke hva jeg skal si [:(]
 
Nei det er ikke så mye å si akkurat [&o] Takk for omtanken [:)]
 
ORIGINAL: Sjakkruta

Tusen takk [:)] Har tatt utskrapning idag, så om ca. 14 dager prøver vi igjen [:)] Ha det bra alle sammen [;)]


håper spiren sitter fort igjen, og at den da sitter i 9 hele måneder!!
masselykketil med prøving[:)]
 
huff og huff så trist[:(][:(]

håper spira setter seg fast snart igjen!! lykke til!!
 
Tusen takk begge to [:)] Dere er en herlig gjeng her inne [:)]
 
Trist at dette endte slik og at du måtte gå så lenge før du fikk noe endelig svar. Gikk selv i 14 dager sist jeg hadde en MA, frustrerende dager.

Ønsker deg masse lykke til med ny prøving
 
Tusen takk [:)] Ja det ble nesten sånn til slutt at ventetiden var verre en sjølve beskjeden [X(] Var så utrolig lettet av å slippe å lure noe mer [&:]
 
Back
Topp