Da drar jeg..

Sjakkruta

Tobarnsmamma <3
VIP
Oktoberskatter 2014
.. etter påvist MA idag [:(] Lykke til videre jenter [;)]

åh nei, det har jeg ikke fått med meg. Så trist å høre.[:(] Lykke til videre, snart sitter nok spira.

Men kjære vennen, så trist... Har heller ikke fått med meg det! Kommer til å savna deg her inne!
Håper spiren sitter raskt igjen..

*trøsteklem*

Neeeeei, så trist[:(][:(][:(]

krysser fingrene for at det blir deres tur igjen veldig snart.

Klem.

så trist[:(] vet ikke hva jeg skal si. Sender deg en klem

Huff[:(]
Lykke til videre[:)]

Å nei, så trist... [&o] Håper dere lykkes snart igjen, og at spiren holder seg inne i 9 mnd!

Masse klemmer fra meg

Nei så utrolig tris [:(][:(]

Lykke til videre, og at spiren sitter neste gang..

Tusen takk for omtanken alle sammen[:)]

Til deg som lurte på hvordan jeg merket det:

Det begynte 20 dpo, da testene ikke ble sterkere. Etterfulgt av 2 sykehustimer med UL og 4 hcg-blodprøver var vi fortsatt ikke klokere. I går dro jeg privat ettersom sykehuset ikke virket kompetente nok. Der kunne han si med en gang at der var fosterrester uten liv, altså MA. Ingen tvil. Det verste er at jeg nå har gått rundt i 4 uker i uvitenhet (som virkelig tærer på psyken!), når han sikkert kunne fortalt meg det samme for 3 uker siden. Jeg er forbannet på sykehuset, setter ikke mine føtter der igjen uten jeg MÅ [:(]

Så fælt da... [:(] Enn at du måtte gå så lenge, skjønner ikke at de ikke kan gjøre jobben sin...!
Tenker på deg..

åååå stakkar dæ!![:(] Håpe virkelig at d e dåkkers tur neste gang!! Ønske dæ masse lykke t videre.

Klæm klæm

Tusen takk alle sammen [:)] Ja jeg vurderer å skrive et brev. De leker jo med psyken til folk [:(]

Huff! Så grusomt[:(][:(][:(]

Håper virkeloig at spira sitter kjapt igjen, og blir der i 40 uker!!!!!!

neiiii, så utrolig trist[:(][:(]

vi skulle jo ikke miste flere jenter her inne nå[:(]

syns også det var utrolig dårlig av sykehuset, det syns jeg absolutt skal klage på!!!

Så jævlig [:(] Og elendig behandling! De hadde jeg også holdt meg unna.

Ta vare på hverandre, og lykke til videre!

Tusen takk for omtanken jenter [:)] Ja jeg skal absolutt vurdere å skrive et brev. Heldigvis skal jeg til et annet sykehus å ta utskrapingen, og håper jeg slipper det andre noen gang igjen.

Håper jeg er siste som drar nå [:)]

Tusen takk [:)] Har tatt utskrapning idag, så om ca. 14 dager prøver vi igjen [:)] Ha det bra alle sammen [;)]

Back
Topp