Da drar jeg... OPPDATERT...

litjtrøndern

Glad i forumet
på Ullevål på kontroll!
Skal ta UL for å sjekke seteleie (noe jeg kan bekrefte uten ul da men..[8D])

Aner ikke hva kontrolltimen inneholder.. kanskje de prøver med utvendig vending, kanskje fødselen starter pga det, kanskje jeg får time til ks..

Ønsk meg lykke til da[:)]
Ha en strålende dag!!

-----------------------------------------------------------------------

Dritt!!!!!!!!!

De konstaterte jo seteleie da.... men legen ville ikke prøve å snu henne pga tidligere keisersnitt (er visst en fare for at arret kan revne). I tillegg ligger morkaka på fremre vegg, så den ligger i veien for snuingen, og til slutt sier legen at hun har begynt å festa seg (MED RUMPA!!!!) så det er liten sjanse for at hun skal snu seg selv.........[&o] 
Alt dette ble for mange kontraindikasjoner, så jeg fikk time til røntgen av bekkenet på mandag, og skal tilbake til legen neste tirsdag for å finne ut hva vi gjør ut ifra resultatene fra røntgen...

Legen sa også at hun har 16% vekstavvik, mot 2% for tre uker siden, men mente det ikke var alarmerende da..

Det ender nok opp med ks igjen dette.... hadde jo for trange mål med Håvard (i uke 34), så det er vel for mye å håpe på at bekkenet er stort nok nå...

Huff, det ble langt dette, men er så sinnsykt deppa nå....[:(][:(]

Lykke til!

Lykke til!!!
Håper det går bra... [:D]

Lykke til[:)]

Tonnevis av lykkeønskninger sendes :-)

Masse lykke til!!  Sender deg maaaange positive vibber[;)][8D]

du må ha masse lykke til[;)]
krysser fingrene for deg her[:D]
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!!

Masse lykke til da!!![:D]
Håper alt går som du ønsker på kontrollen!![;)]

Lykke til!Håper alt går bra![;)]

ORIGINAL: Pivi

Masse lykke til!!  Sender deg maaaange positive vibber[;)][8D]

Sign!! [:)] 

Håper han snur seg selv, eller at de klarer å vende han så du slipper ks! Masse lykke til!!! [:)]

Lykke til på kontrollen i dag. D blir spennende å høre hvordan d gikk. Er ganske sikker på at den lille her også ligger i seteleie, gjorde d i uke 32 og tror ikke den har snudd seg. Kjenner tydelig hodet helt øverst i magen. Ganske ubehagelig egentlig. Kjenner j begynner å få litt hetta......
Snu deg!! Snu deg!!!

Huff ikke så moro å få den beskjeden!!! Vi får håpe at du kan klare det for det da (om det er det du ønsker)...

Uff da ,det var ikke så hyggelige nyheter ! Sender deg mange trøsteklemmer

Det er jo enda et håp... men skal prøve å forberede meg på at jeg ender opp med ks...
Ikke enkelt det nei[&o]

ORIGINAL: Pastella

Huff ikke så moro å få den beskjeden!!! Vi får håpe at du kan klare det for det da (om det er det du ønsker)...

sign

det skal ikke være lett men d ordner seg nok til slutt..

ORIGINAL: Tussi75

Uff da ,det var ikke så hyggelige nyheter ! Sender deg mange trøsteklemmer

Back
Topp