Da dere var gravide

Student

Betatt av forumet
Hvor lenge ventet dere med å offentliggjøre?
Er det mange som virkelig holder ut 3 mnd??

Her visste de fleste det dagen etter positiv test!! Klarte da vel ikke holde det hemmelig!!![:D][:D]

...men med nr 2 ventet vi til jeg var 12 uker på vei, pga at vi ikke visste hvor langt jeg var på vei,og ventet til ul som viste seg å være akkurat i uke 12 [:D]

Jeg hadde første legetime da jeg var 13 uker på vei, fortalte det til foreldrene mine samme kveld[:)]

sa d  med en gang( etter  noen dager) vi viste ikke hvor lang t på vei jeg var men i følge men bok jeg lånte fra søsteren  min kunne jeg kjenne på livmoren selv og ca  beregne hvor langt  på vei jeg var og da regnet jeg  ut 18 uker men var  20 siden  jeg  var  sikker  på at jeg var 18 uker så sa vi d

fortalte det til mamma etter 13 uker.
Resten av familien fikk vite det etter 5 måneder [:D]

Ingen svaralternativer som passet for meg..
Fortalte det med en gang, men fant det ut i uke 18. og var vel heller mer i sjokk enn glad..

Ingen alternativer stemte på meg.. mamma fikk nemlig vite det av noen på feltet om at jeg var gravid. så jeg fikk ikke sagt det selv annet enn at det var sant.

Ene venninna mi fikk vite det dagen etter at vi testa, mora og søstra til sambo fikk vite det et par dager etter, og farens hans, foreldrene mine + tante fikk vite det rundt uke 8, tror jeg det var. Venner og resten av familien fikk vite det i uke 11. [:)]

Mor fikk vite det dagen etterpå. Det var bursdagen hennes da og hun trodde jeg skulle kidnappe henne eller noe for jeg satt bare og gliste[:D]

Så kom det vel litt etter litt.

Jobben fikk vite det da jeg var 6 uker på vei pga komplikasjoner.

Prøvde å holde meg så lenge som mulig, men de fleste visste det før det var godt 12 uker ja[8D]

Med nr 1 så ventet vi til mellom uke 12 og 14 før familien fikk vite det, de på jobben fikk vite det etter ordinære ul uke 19.

Med nr 2 så fikk alle i familien vite det på julaften da var jeg 12 uker, og jobben fikk vite det i uke 15 pga sykemeld, de i klassen min fikk vite det etter ordinære ul som var i uke 18

Jeg sa det til familien ca etter noen timer, og venner etter ett par dager!
Jobben fikk ikke vite det før det var gått 3 mnd.

sa det til familie med en gang jeg fikk vite det,
og venner skjønte det når jeg ikke drakk på fest, da var jeg vel 5 uker på vei..

Jeg holdt d hemmeli til 4. måned[:D] sa d til nærmeste familie tili da, men.. 

måtte fortelle selv om vi ikke ville...

Neste gang kommer vi til å vente de første 12 ukene ja...![:D]

Sa det med en gang til de nærmeste, resten fikk vite det da jeg var 7 uker på vei

prøvde vente lengst mulig... men det tok ikke lang tid for jentene i klassen å forstå tegningen når jeg sprang ut og inn av do når vi hadde obligatorisk undervisning... Litt dårlig ja[:'(]

Mine nærmeste fikk vite om det med en gang, mens jeg ventet 3 måneder på jobben. Jeg har ikke behov for å holde det hemmelig for de rundt meg "i tilfelle det går galt", for da trenger jeg jo deres støtte og omsorg.

Back
Topp