Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her visste de fleste det dagen etter positiv test!! Klarte da vel ikke holde det hemmelig!!![:D][:D]
...men med nr 2 ventet vi til jeg var 12 uker på vei, pga at vi ikke visste hvor langt jeg var på vei,og ventet til ul som viste seg å være akkurat i uke 12 [:D]
sa d med en gang( etter noen dager) vi viste ikke hvor lang t på vei jeg var men i følge men bok jeg lånte fra søsteren min kunne jeg kjenne på livmoren selv og ca beregne hvor langt på vei jeg var og da regnet jeg ut 18 uker men var 20 siden jeg var sikker på at jeg var 18 uker så sa vi d
Ingen alternativer stemte på meg.. mamma fikk nemlig vite det av noen på feltet om at jeg var gravid. så jeg fikk ikke sagt det selv annet enn at det var sant.
Ene venninna mi fikk vite det dagen etter at vi testa, mora og søstra til sambo fikk vite det et par dager etter, og farens hans, foreldrene mine + tante fikk vite det rundt uke 8, tror jeg det var. Venner og resten av familien fikk vite det i uke 11. [:)]
Med nr 1 så ventet vi til mellom uke 12 og 14 før familien fikk vite det, de på jobben fikk vite det etter ordinære ul uke 19. Med nr 2 så fikk alle i familien vite det på julaften da var jeg 12 uker, og jobben fikk vite det i uke 15 pga sykemeld, de i klassen min fikk vite det etter ordinære ul som var i uke 18
prøvde vente lengst mulig... men det tok ikke lang tid for jentene i klassen å forstå tegningen når jeg sprang ut og inn av do når vi hadde obligatorisk undervisning... Litt dårlig ja[:'(]
Mine nærmeste fikk vite om det med en gang, mens jeg ventet 3 måneder på jobben. Jeg har ikke behov for å holde det hemmelig for de rundt meg "i tilfelle det går galt", for da trenger jeg jo deres støtte og omsorg.