Da damer,

Nameless

Glad i forumet
Da har vi/jeg fått sendt blodprøve til serum i Athen, vet ikke når vi får svar, men jeg holder på å sprekker av spenning.
Er helt på bærtur om dagen, sliten av alt på jobb, sliten av alt mas ang julefeiring, og småsliten av husbygging.
Nå håper vi bare at prøvesvarene kommer snart, forhåpentligvis før jul, og at de kan si oss noe. At de har en formening om hvorfor vi mister hele tiden, og at de har en metode for hvordan vi skal komme i mål med babyen vi ønsker oss.

Nå sitter vi å prøver å finne fly, hotell, time på sykehuset i Athen og når det kan passe for oss å dra. Må telle sykluser, siden jeg skal være der etter tr, men helst før el. Gud, det er ikke store smutthullet.
Men herregud, jeg er så spent, nå SKAL vi, vi skal følge hjertet VÅRT, VÅR drøm, åh jeg håper. Håpet er det sterkeste vi har.

Bare en liten oppdatering fra Kakkadue en onsdag.

Klem Kakkadue og herr due;)

Hei
Du har vært en stund du og? Syns bare jeg kjente igjen navnet ditt :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Ja, har vært her aaaaltfor lenge synes jeg.
Ferdig med prøverør i Norge, nå må serum hjelpe oss. Er så ferdig med helsenorge, det eneste de skal få hjelpe oss med nå er ul og fødsel;)
Kjenner igjen nicket ditt også. Hvor lenge har dere prøvd?

Sider du ;) er det 4år No?? Hjelp tiden går fort...
Men No har de tatt begge mine eggledere, så da måtte jeg flytte inn her,
Så No får vi hjelp så få se hvordan det går, eller er vi frisk begge to her ;)

Hva da du hellas?? :)

Uff ja, tiden går sykt fort, vi har prøvd siden 2006, kjenner det tærer på humøret, men håpet er der;)
Begge egglederene ja, uff det var ikke noe greit tenker jeg, er jo en sorg i seg selv.

Vi skal først finne ut om de finner en grunn og kanskje noe slik at vi klarer det selv, ellers så skal vi ha eggdonasjon.
Orker ikke tanken på flere uttak nå, føler det har vært så mange nedturer at vi vil videre, prøve noe helt annet.

Sider du ;) er det 4år No?? Hjelp tiden går fort...
Men No har de tatt begge mine eggledere, så da måtte jeg flytte inn her,
Så No får vi hjelp så få se hvordan det går, eller er vi frisk begge to her ;)

Dere kommer nok i mål nå:)

Håper jo på det da ;)

Selv. Man gir litt opp der jeg er No ;)

Men håper virkelig det ordner seg for dere og snart :)

Selv. Man gir litt opp der jeg er No ;)

Ja, er noen ganger man gir litt opp, men da kommer man som regel sterkere tilbake.
Må gi seg selv lov til å sørge over ting som ikke er som det skulle ha vært. Og heller kjenne på følelsen som kommer når man har godtatt ting slik som det er og ser litt av den nye fremtiden som er rett rundt svingen.
Man ser selvfølgelig ikke det når det suser som værst i hodet.
Og det skal gå bra for dere, nå får dere jo hjelp til å få plassert riktig og en annen oppfølging.?.

Det er bra dere har det :D

Så moro med oppdatering Kakkadue. Håper Serum har løsningen, så dere endelig lykkes :)

håper med dere :)
det er viktig å ha håpet oppe, selv om det ikke er alltid så lett etter alle nedturene...
klem

Back
Topp