Da damene dro...

Dyreelsker

Betatt av forumet
Hehe..ikke bare bare og legge barn gitt;)

hehe, ikke bare bare å være barnepasser nei [;)] tror ikke han tok seg så mye av legginga når barna hans var små [8D]

Også Roger og denna kaka si da[8D] Hahahaha....

Så ut som en steike god vaffel røre, hehe....

ORIGINAL: Dyreelsker

sååå følsom, men brukte visst ikke så ofte å si til dama si at han va glad i henne [8D] jaja, sier nå jeg [8D]

Det var ikke bare bare å spise av den kaka.. Tenker han fikk en liten tåre i øyet da han skjærte i den[:D][:D][:D] Spesiellt kar.. Hehe

ORIGINAL: TrollebolleMor

Ica mannen......frustrert over den fyren,hehe...UFF...MARK....

sign! himmel og hav.. makan til svakt mannfolk[&:]

ORIGINAL: FruBatriq

hehe, ikke bare bare å være barnepasser nei [;)] tror ikke han tok seg så mye av legginga når barna hans var små [8D]

han satt jo der til ungen sovnet....
da hadde aldri min sønn sovnet ihvertfall...

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

han satt jo der til ungen sovnet....
da hadde aldri min sønn sovnet ihvertfall...

trodde en stund han skulle gi opp å ta ungen opp igjen [8D]

La dere merke til at Ica-mannen ikke skar i kaka der det stod "Æ ælske dæ"? Skal vel ha den i fryseren og se på teksten resten av livet sikkert... [:'(]

Den kaka er vel på 3-4 episoden nå!? Uff [8D]

fikk lyst på vafler [8|]

ORIGINAL: mammatilTheodor

syns det er søtt at han tør vise følelser slik jeg. Er ikke svak av den grunn :)

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: MammanTeOlai

La dere merke til at Ica-mannen ikke skar i kaka der det stod "Æ ælske dæ"? Skal vel ha den i fryseren og se på teksten resten av livet sikkert... [:'(]

Ser for meg at han tar den opp og sitter å stirrer på kaka leenge før han tar seg litt sammen og sier "ja, det er sånn det er" eller noe i den duren[8D] 

ORIGINAL: niva

ORIGINAL: mammatilTheodor

syns det er søtt at han tør vise følelser slik jeg. Er ikke svak av den grunn :)
Det der er ikke søtt en plass,det der er så tøffel som det kan få blitt,dessuten skal ikke mannfolk være søte,de skal være kjekke,myke,og røffe [:-][8D][8D]

Har sett verre tøffel enn det der. tro meg.
Men jeg syns ikke han er tøffel hvertfal :)

[8D]Neste uke skal han synge og spille gitar[8D]

Synes denne sesongen er TAM!!![:'(] Spess han med kaka. Blir nesten forbanna av heile greia!

mhm haha

Back
Topp