da blir vi...

Mspower

Forelsket i forumet
..besøkshjem :) 2 helger i måneden og etter behov når broren til denne lille jenta er på sykehuset :)
skreiv under på papirer i går,så begynner overnattingen når vi kommer hjem fra trondheim:)
dette er ei søøøt og grom jente på 1,5år :) vi gleder oss såååååå masse :D :D :D

Gratulera[:D][:D][:D]

Gratulerer så mye vennen. [:)]

takk dere søte :D

ORIGINAL: ace82

Gratulerer [:D]

Takk :D

ORIGINAL: ..Lykke..

Gratulerer så  mye snuppemor[:D]

Takk gromme vennen :D ;) <3

Gratulere så masse

Takker :D

Gratulerer så mye!! [:)]

Gratulerer så mye! [:)]

Har vært besøkshjem i 1 1/2 år selv, er veldig givende [:D]

nåååååå [:)] gratulerer [:D][:D]

ORIGINAL: t.t.h.

Gratulera[:D][:D][:D]

så koselig[:)]

Unnskyld meg altså, men det er forbasket at bare "friske"(Psykisk og fysisk friske) folk som bare kan hjelpe barn i denne verden når en ikke får selv eller har den muligheten...
Det er jo så mange her ute som har det vanskelig og trenger hjelp også kommer det regler for å kunne hjelpe?
Jeg blir gal og irritert[:@][:@][:@]..
MEN gla på deres vegne Mspower[:)]

ORIGINAL: IVFProver84

Unnskyld meg altså, men det er forbasket at bare "friske"(Psykisk og fysisk friske) folk som bare kan hjelpe barn i denne verden når en ikke får selv eller har den muligheten...
Det er jo så mange her ute som har det vanskelig og trenger hjelp også kommer det regler for å kunne hjelpe?
Jeg blir gal og irritert[:@][:@][:@]..
MEN gla på deres vegne Mspower[:)]

Skjønner det.. nå har jo vi sendt litt pm,men... grunnen er vel att mange av barna trenger mye av det meste... mange av dem krever veldig mye og det er uansett alder.
men det jeg skreiv,så er det amnge barn som trenger kanskje litt ekstra en helg i måneden,og syns du skal høre før du mister trua på att dere kan,vennen ;) hihi...

ORIGINAL: Guria

Gratulerer så mye! [:)]

Har vært besøkshjem i 1 1/2 år selv, er veldig givende [:D]

Så braaaa :) hihi.. har dere barnet ofte eller? :)

Så fint[:)]

Gratulerer[:D]

ORIGINAL: Nesing

Så flott og spennende! Kunne faktisk gjerne tenkt meg noe slikt selv. Lykke, lykke til som besøkshjem for ei lita tulle! 

Gjør det!!! :D hihi... eller les om det ;) hihi...
skal ha første natta her nå i helga :D blir spennende :D

Back
Topp