Da blir jeg...

Det føles nok tungt og trist akkurat nå, men heldigvis blir det enklere etterhvert. Fokuser på den lille og på fremtiden. Du har en liten gutt fra før som sikkert ser veldig frem til å bli storebror. Del opplevelser med en god venn. en klem til deg :)

Klemmer til deg ❤ trist å høre at det gikk slik, men slik jeg husker du har skrevet i tidligere tråder har vel ikke barnefar behandlet deg så pent i det siste heller.. Håper gleden over lille i magen vokser etterhvert, og at livet snart smiler til deg igjen :)

Skriver under på denna - å god kram till dig.
Ta tiden till hjälp och stötta dig på familj och goda vänner. <3

Takk for gode ord!! :) med engang dette skjedde ønsket jeg babyen vekk, att den bare skulle komme ut.. Men jeg ønsker ikke det lenger, hater meg selv litt for de tankene.. Ja min sønn snakker ikke om annet. Han kysser magen, snakker og synger for babyen å sier det til alle ukjente som kjente att de må se magem til mamma for hun har baby.. Det er så koselig.. Merker mer og mer att de gode følsene kommer nå om babyen <3 å det er godt!! Små bevegelser og spark kjenner jeg også <3 Så om 13 dager skal jeg på ul og stooor gleder meg til å se hva babyen er <3

Back
Topp