Da blir jeg...

09barn+spire2014

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Alene med barnet... Jeg kjenner jeg er så trist nå.. Vet jeg klarer meg bra alene.. Men gledet meg til å ha noen å dele dette med.. :'(

Stor klem til deg

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Ikke kjekt.. Men dette klarer du fint, og det var kanskje også for det beste for barnet at det ble sånn <3 Klem til deg.

Ja vet det er best. Er mer grunnlaget for dette som er mest sårbart..

Off... For en omveltning... Er jo bra du har god tid til å forberede deg da, men.. Må være tøft.. Klem : )

:( * klem*

Skjønner at det må føles fryktelig sårt akkurat nå, men tenk den gleden som kommer når babien begynner og tumle rundt i magen for fult...og ikke minst når du får den lille på magen for første gang. Det er virkelig noe å fokusere på fremover <3 Klem!

Ja har jo verdens beste sønn fra før. Å jeg har det kjempe bra sånn sett :) Men føler ikke så mye glede over svangerskapet lenger :'(

Klemmer til deg ❤ trist å høre at det gikk slik, men slik jeg husker du har skrevet i tidligere tråder har vel ikke barnefar behandlet deg så pent i det siste heller.. Håper gleden over lille i magen vokser etterhvert, og at livet snart smiler til deg igjen :)

Sender deg en stor klem <3 Håper alt går bra med deg, og at du ihvertfall etterhvert kan klare å glede deg over graviditeten igjen :)

Back
Topp