Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Hva synes du selv om det?Har vært på kontroll på sykehuset i dag. Blir satt igang neste uke, da er jeg 36+1.
Det er bare litt over en uke så er jeg mamma igjen.
Litt uvirkelig akkurat nå. Men har klart å holde igjen lenge. Med tanken det så dårlig ut i uke 28 allerede.Oi! Hva synes du selv om det?
Ønsker deg masse masse lykke til! Dette går nok veldig bra! min mann var 2kg når han kom til for tidlig og det gikk kjempe fint. Trengte kun noen timer i kuvøseLitt uvirkelig akkurat nå. Men har klart å holde igjen lenge. Med tanken det så dårlig ut i uke 28 allerede.
Er akkurat kommet hjem fra sykehuset og har egentlig ikke latt det synke inn enda. At det kun er litt over en uke til.
Skal på sykehuset igjen neste torsdag kl 14. Så tviler på jeg blir satt igang samme dag. Siden det er et risikosvangerskap vil de sikkert starte den om formiddagen. Kommer vel litt Ann på hvor moden jeg er. Sjekket ikke i dag, før å ikke provosere noe. Siden jeg har født i uke 34 før.
Hun ble målt til kun 2000 gram i dag. Så det er en liten jente som kommer ut. Håper hun legger på seg litt til, til neste uke og at veksestimering ligger litt lavt slik at vekten er i nærheten av 2500 gram.
Har født en før på 2500 gram i uke 34, lå tre dager på barsel og trengte kun lysbehandling.
Nei, det står på listen i morgen. Ut å handle litt klær i den str.Masse masse lykke til! Håper lille har lagt på seg litt mer før henne kommer. Har du kjøpt klær i 45? [emoji4]
Det håper jeg også, noen gram opp hadde ikke gjort noeMasse lykke til! Håper hun legger godt på seg de siste dagene!!