Da blir jeg satt igang

Oioi, så spennende. [emoji16] Skal se du er førstemann ut med fødsel da, sett bort i fra marsfødselen i hvert fall.

Oi! Hva synes du selv om det? :)
Litt uvirkelig akkurat nå. Men har klart å holde igjen lenge. Med tanken det så dårlig ut i uke 28 allerede.

Er akkurat kommet hjem fra sykehuset og har egentlig ikke latt det synke inn enda. At det kun er litt over en uke til.

Skal på sykehuset igjen neste torsdag kl 14. Så tviler på jeg blir satt igang samme dag. Siden det er et risikosvangerskap vil de sikkert starte den om formiddagen. Kommer vel litt Ann på hvor moden jeg er. Sjekket ikke i dag, før å ikke provosere noe. Siden jeg har født i uke 34 før.

Hun ble målt til kun 2000 gram i dag. Så det er en liten jente som kommer ut. Håper hun legger på seg litt til, til neste uke og at veksestimering ligger litt lavt slik at vekten er i nærheten av 2500 gram.

Har født en før på 2500 gram i uke 34, lå tre dager på barsel og trengte kun lysbehandling.

Litt uvirkelig akkurat nå. Men har klart å holde igjen lenge. Med tanken det så dårlig ut i uke 28 allerede.

Er akkurat kommet hjem fra sykehuset og har egentlig ikke latt det synke inn enda. At det kun er litt over en uke til.

Skal på sykehuset igjen neste torsdag kl 14. Så tviler på jeg blir satt igang samme dag. Siden det er et risikosvangerskap vil de sikkert starte den om formiddagen. Kommer vel litt Ann på hvor moden jeg er. Sjekket ikke i dag, før å ikke provosere noe. Siden jeg har født i uke 34 før.

Hun ble målt til kun 2000 gram i dag. Så det er en liten jente som kommer ut. Håper hun legger på seg litt til, til neste uke og at veksestimering ligger litt lavt slik at vekten er i nærheten av 2500 gram.

Har født en før på 2500 gram i uke 34, lå tre dager på barsel og trengte kun lysbehandling.
Ønsker deg masse masse lykke til! Dette går nok veldig bra! :) min mann var 2kg når han kom til for tidlig og det gikk kjempe fint. Trengte kun noen timer i kuvøse :)
Bruk neste uken godt og samle all energi du kan <3 snart har du ei nydelig liten frøken i armene :)

Masse masse lykke til! Håper lille har lagt på seg litt mer før henne kommer. Har du kjøpt klær i 45? [emoji4]

Tipper det her går veldig bra! Skjønner at det er blandet følelser men uendelig godt at de ikke tar unødvendige sjanser! ♡

Lykke til! :Heartred

Lykke til, og håper du klarer, og nyte siste innspurt nå. Og at lille legger godt på seg på denne uka :)

Så utrolig bra at du har kommet så langt, med tanke på hvordan ting har vært[emoji4]

Du får prøve å hvile alt du kan den neste uken og så er det bare å glede seg til lille kommer. Så spennende[emoji7]

Back
Topp