Da blir jeg her hos dere:)

Masemamma 2009/2011

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Januarskatter 2015
VIP
Snakket med gubben idag og han vil at vi skal beholde spiren.
Jg fortalte han igår at jeg selv ikke ville at abort men at det var viktig for meg at han fikk ta en del i valget. Han sa da idag at han nok hele tiden hadde følt at han ville beholde spiren, men at han syns det var veldig fint å kunne være med på valget.

Så da blir det kanskje baby i hus om en stund, har iallefall 2 jenter som blir supergira på å få en lillesøster eller bror.

Så da håper jeg at jeg får bli hos dere og at alle spirene holder seg trygt i magene;)

Fra min kjære iPhone<3

Jg fortalte han igår at jeg selv ikke ville at abort men at det var viktig for meg at han fikk ta en del i valget. Han sa da idag at han nok hele tiden hadde følt at han ville beholde spiren, men at han syns det var veldig fint å kunne være med på valget.

Så da blir det kanskje baby i hus om en stund, har iallefall 2 jenter som blir supergira på å få en lillesøster eller bror.

Så da håper jeg at jeg får bli hos dere og at alle spirene holder seg trygt i magene;)

Fra min kjære iPhone<3
Bra å høre. Kjekt å ha deg med på januarforumet. Vi har noen spennende mnd foran oss:)

Så bra, godt å høre at det ordnet seg:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er en utrolig deilig følelse at vi begge er enige og ikke trenger å være usikre på hverandre.

Må ringe legen imorgen og be om time. For jeg må snakke om medisiner fremover, sykdom og komme meg raskt til revmatologisk poliklinikk. Er nok ingen fare iogmed at jeg ikke har brukt så mye medisiner i det siste, men den ene biologiske sprøyten som jeg tok for 1 uke siden er ganske kraftig. Håper alt er bra<3

Fra min kjære iPhone<3
Så koselig :D:D Godt å ha deg her sammen med oss :D

Back
Topp