da blir det.......

cile30

Forelsket i forumet
..enda en runde hormoner/sprøyter på meg.. var hos legen og tok test i dag, klarte ikke å vente lenger. den var negativ............. [&o]
skal ha tr om 2 dager, har ikke så mye tro på at testen var feil..

Ringte spesialisten før i dag og hun sa jeg hadde hatt kraftig el (?) kan ikke ha vært SÅ kraftig! ! ![:o]

dette var ikke noe  gøy!

Uff. Håper virkelig den neste runden med hormoner og sprøyter gir positivt resultat! Sender deg en stor klem, som kanskje kan lindre litt nå...

håper neste runde gir et suuuupert resultat!! masse lykke til vennen.sender deg en stooor klem[;)]

ORIGINAL: *ruge*babytutta

håper neste runde gir et suuuupert resultat!! masse lykke til vennen.sender deg en stooor klem[;)]

ORIGINAL: babyT?

Uff. Håper virkelig den neste runden med hormoner og sprøyter gir positivt resultat! Sender deg en stor klem, som kanskje kan lindre litt nå...

ORIGINAL: Nesing

Uff, da, dette var trist å lese [:(]! Håper imidlertid du får tilbake troen og håpet etter litt tid slik at det kan bli klaff neste pp. Skjønner godt at det føles fryktelig leit akkurat nå.

Lykke til videre!

Signerer

Signerer denne jeg [:)]

Dette var synd da, men neste gang funker det, det hvet jeg bare[;)]

ORIGINAL: Apple

ORIGINAL: Nesing

Uff, da, dette var trist å lese [:(]! Håper imidlertid du får tilbake troen og håpet etter litt tid slik at det kan bli klaff neste pp. Skjønner godt at det føles fryktelig leit akkurat nå.

Lykke til videre!

Signerer og sender en klem!

Jeg også[:(]

ORIGINAL: Guria

Signerer denne jeg [:)]

Tusen takk for all støtten jenter.. det er så utrolig godt å ha dere

ORIGINAL: twinanne

Dette var synd da, men neste gang funker det, det vet jeg bare[;)]

sign denne!!

Back
Topp