Da blir det..

Lille Mille

Gift med forumet
grundigere utredning på meg 30 september. Litt nervøs nå ja... [X(]
Men syns egentlig det kommer litt vel sent i og med at vi er ferdige meg de 3 ferske forsøkene vi får "sponset" av staten. Men vi får se hvordan det går med de 3 eggene som ligger på frys etterhvert...

Så da blir det endelig lapraskopi og hysteroskopi på meg. Jeg gjør dette mer enn gjerne, men dumme meg satt meg ned og så litt rundt på youtube - det skulle jeg ikke gjort [X(] Jaja, heldigvis så sover jeg når de skal gjøre alt dette med meg.

Off er så lei meg for at det må ta så lang tid. Men håper virkelig de finner ut av det. Og at resultatet vil føre til at dere kan bli fort gravide. Man vet jo aldri! Ønsker deg lykke til!!!

Helt på tryne at du ikke har fått dette FØR de 3 forsøkene. MEN....det gir håp likevel, må ikke være redd, det, går nok veldig fint. Masse lykke til, håper de 3 eggene er gulleggene da

ORIGINAL: FruStina

Helt på tryne at du ikke har fått dette FØR de 3 forsøkene. MEN....det gir håp likevel, må ikke være redd, det, går nok veldig fint. Masse lykke til, håper de 3 eggene er gulleggene da

sign denne. Eg hadde lap/kikkholsoperasjon med fjerning av cyster i april 2007 og 7 mnd etter det vart eg naturlig gravid utan nokon form for hormonstøtte! Eg mista jo då, men ville berre fortelja deg dette slik at du ser at lap. kan betra sjansen for graviditet betraktelig!

Helt utrolig at dem begynner med dette etter at de offentlige forsøkene er over[:@] Men veldig bra at du får det i allefall, håper det kan gi noen svar kanskje så man slipper å bli sprø av å gå å gruble. En venninne av meg stod i IVF-kø da hun fikk lap, og de var så heldige å kunne si fra seg plassen fordi lap hadde gjort underverker. Er lov å håpe på det beste[:)] 

Håper de kan hjelpe så du får dette til vennen. Jeg er så og si 100% sikker på at jeg har endo, men de har ikke utredet meg for det og det irriterer meg veldig. Jeg skal inn på systekontroll nå da. Det er bare og tå på kravene for utredninbger de ikke har gjort, kanskje dere faktisk får det til selv etterhvert [;)]

Lykke til[:)]

Det er nok greit med en grundig utredning, selv om den kanskje burde kommet før. Men kanskje du får svar hvorfor det ikke har gått.
Lapraskopi er IKKE noe å uroe seg for[:)] Du er ikke våken under inngrepet og det eneste du merker er at du blir litt oppblåst og får vondt i skulderen etterpå. Det går fort over.

Lykke til Lille Mille!

Stor klem[:)][:)]

Back
Topp