Da blir det uttak

siwro

Gift med forumet
på mandagen....Var bare 4 egg som var modne[&:] vil ha flere jeg, nå er jeg livredd di ikke skal overleve slik at jeg ikke får innsett..Fikk den følelsen når det var så lite.. Så da blir det eggmodningssprøyte i morgen da...
kl 5 i natt pikket det på hotelrom døra mi, turte ikke å åpne, fortsatte bare å pikke svaaaakt... til slutt åpnet jeg... der sto min kjære... di har jo vært på finnmarka å fiska, så nå var di på tur hjemover.. Så di dro nå i ettermiddag så kommer han tilbake på søndagen da..
ÅÅÅh jenter dette er sååå nærvepirrende, di må leve mine 4 gull... og jeg måååå bli innsett av det perfekte egget.......
HA EI SUPER FIN HELG JENTER, ANER IKKE HVA JEG SKAL I HELGA[8D]

Krysser alt for deg[:D]

takk jenter, ja krysser alt jeg har.. er såååå spendt...spurte dem om det ikke var en liten sjangs for at det skulle bli flere til mandag, altså at flere modnes...men da sa hun man vet jo aldrig men det var liiiite sannsynelig da...så da skal jeg ikke ha menopur i kveld men ovitrelle i morgen kveld..ja det må være gullegg, og ber til høyere makter om at di ringer meg på tirsdag og sier at det lot seg befrukte, det er det jeg er redd for...men det mååå befruktes...

Dessuten blei vi i kontakt med noen andre som var der, vi blei enige om å gå på kino og spise sammen på søndag, meeen vi gav aldrig hverandre navn[&:] gav dem bare hotellrom nr mitt, di skulle ringe hit lørdag meeen jeg kom på nå at jeg skal jo bytte hotelrom fra enkelt til dobbelt på søndag så hvordan i all verden skal di få tak i meg aaaaner jeg ikke....uff....vil virkelig møte dem igjen....att det går ann[8D][8D][8D]

Jeg krysser fingrene for deg. Det går bra!!!!![:)][:)]

masse lykke til [:D][:D][:D]

Back
Topp