Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tone_80
Å æ sei bære: HELDIGE DU!![:D][:D] Å masse lykke te![:)]
ORIGINAL: hetta
det går så bra så.. opererte vekk min for noen år siden.. husker når jeg våknet av operasjonen sto det ei sykepleier vedsiden av meg å hadde en liten boks med alle gallesteinene mine i.. herregud tenkte jeg , hva skal jeg med de til?? ha i blomsterbedet?? jaja, tok de da med meg hjem.. nasty stuff.. godt å bli kvitt både steinene og blæra..haha..
ikke hatt no spes plager siden heller..
lykke lykke til!!!!!
ORIGINAL: goldpen
HVordan er det med deg? Du bør vel også få den operasjonen snart? Før meg, egentlig, så lenge som du har vært plaga. Jeg fikk mitt første anfall natt til første mai, så her har de vært raske, ja. Ikke noe å klage på her.
ORIGINAL: goldpen
HVordan er det med deg? Du bør vel også få den operasjonen snart? Før meg, egentlig, så lenge som du har vært plaga. Jeg fikk mitt første anfall natt til første mai, så her har de vært raske, ja. Ikke noe å klage på her.
Joda, lite anfall for tia å fikk sendt resept på stikkpilla av legen min så blir likar når dæm kjæm å..[8D] Æ som aldri har tatt sterkar enn paracet [:D][:D] Vente på ein UL å MR (eller nå sånt.. Inni sånn "trommel") fortalt legen min.. Dæm ha sendt "oppdatering" te han![;)] Med det norske helsevesen blir æ vel operert ætter jul ein gang..[8D]