Da blir det operasjon

goldpen

Nybakt tobarnsmor bosatt i Oslo
Skal operere ut galleblæra mi 13. september. Gruer meg, men det skal også bli godt å slippe disse fæle anfallene. Hadde et igjen natt til i går. Er så ekkelt å være nervøs hver gang jeg har spist noe.

Skjønner at du gruer deg, men så deilig å bli kvitt den dumme galleblære som har gitt deg så mye ubehag! Får håpe du slipper fler anfall før operasjonen nå.
Masse lykke til, det skal nok gå veldig fint[:)] 

Takk dere snillingene[:)]
Blir nok å  gå bra, ja. Er bare bittelitt redd for at det skal bli noe komplikasjoner underveis. Hun assistentlegen på kirurgen, sa at sånn kikkhullsoperasjoner nesten er som å spille dataspill for kirurgene[&:] Og det hender de stikker hull på tynntarmen f.eks under denne typen operasjon. Grøsse. Også er det så rart at de skal fjerne noe fra kroppen min. Blir nesten sentimental ved tanken. Selv om det bare er den forræderiske galleblæra mi, så er det jo en liten bit av meg som aldri kan erstattes. Huff, jeg er ikke god.[:D]
Men sansynligheten for at det går veldig bra er vel stor. Og jeg gleder meg til å spise noe, uten å måtte sjekke fettprosenten først.

Å æ sei bære: HELDIGE DU!![:D][:D] Å masse lykke te![:)]

ORIGINAL: Tone_80

HVordan er det med deg? Du bør vel også få den operasjonen snart? Før meg, egentlig, så lenge som du har vært plaga. Jeg fikk mitt første anfall natt til første mai, så her har de vært raske, ja. Ikke noe å klage på her.

Greit å bli ferdig med det! Bare dumt å beholde noe som bare gir problemer! Går så bra så[:)]

ORIGINAL: løve78

Greit å bli ferdig med det! Bare dumt å beholde noe som bare gir problemer! Går så bra så[:)]

Ja, er nå sant det[:D]

ORIGINAL: Kristin86

Ønsker deg masse lykke til! Dette går nok bra! [:)]
*Klem*

Takk![:)]

Har fått fjernet min, og det er deilig! Gled deg.... [:D][:D]

Lykke til! og det går nok heeeelt sikkert bra! [:)]

ORIGINAL: Kristin86

Ønsker deg masse lykke til! Dette går nok bra! [:)]
*Klem*

signere denne æ[;)]

det går så bra så.. opererte vekk min for noen år siden.. husker når jeg våknet av operasjonen sto det ei sykepleier vedsiden av meg å hadde en liten boks med alle gallesteinene mine i.. herregud tenkte jeg , hva skal jeg med de til?? ha i blomsterbedet?? jaja, tok de da med meg hjem.. nasty stuff.. godt å bli kvitt både steinene og blæra..haha..
ikke hatt no spes plager siden heller..
lykke lykke til!!!!!

ORIGINAL: hetta

det går så bra så.. opererte vekk min for noen år siden.. husker når jeg våknet av operasjonen sto det ei sykepleier vedsiden av meg å hadde en liten boks med alle gallesteinene mine i.. herregud tenkte jeg , hva skal jeg med de til?? ha i blomsterbedet?? jaja, tok de da med meg hjem.. nasty stuff.. godt å bli kvitt både steinene og blæra..haha..
ikke hatt no spes plager siden heller..
lykke lykke til!!!!!

[:D][:D][:D] 

Huff, jeg får si fra at jeg ikke har no særlig lyst på de greiene. Og hvis de komme med dem rett etter at jeg våkner fra narkosen, så er det fare for at jeg går rett inn i koma. (Ja, jeg er sånn pyse som ikke tåler blod, osv. )[:D][&:]

Veldig godt å høre fra dere som har vært igjennom dette, at det har gått så bra.

ja er en grei sak det der, man ser ikke arrene i det hele tatt heller så det er jo praktisk..
godt å slippe å ha vondt ja, slippe å tenke på hva man spiser støtt..[:D]

Du kommer til å bli fit for fight i løpet av no time etterpå! Lykkke til...og etterpå kan vi drikke mye viiiiiiiin[:D]

ORIGINAL: kurtine

Du kommer til å bli fit for fight i løpet av no time etterpå! Lykkke til...og etterpå kan vi drikke mye viiiiiiiin[:D]

Jaaaaaa! Viiiiiiiiin![:D][:D][:D] Det gleder jeg meg til![:)]

ORIGINAL: goldpen

HVordan er det med deg? Du bør vel også få den operasjonen snart? Før meg, egentlig, så lenge som du har vært plaga. Jeg fikk mitt første anfall natt til første mai, så her har de vært raske, ja. Ikke noe å klage på her.

Joda, lite anfall for tia å fikk sendt resept på stikkpilla av legen min så blir likar når dæm kjæm å..[8D] Æ som aldri har tatt sterkar enn paracet [:D][:D] Vente på ein UL å MR (eller nå sånt.. Inni sånn "trommel") fortalt legen min.. Dæm ha sendt "oppdatering" te han![;)] Med det norske helsevesen blir æ vel operert ætter jul ein gang..[8D]

ORIGINAL: goldpen

Joda, lite anfall for tia å fikk sendt resept på stikkpilla av legen min så blir likar når dæm kjæm å..[8D] Æ som aldri har tatt sterkar enn paracet [:D][:D] Vente på ein UL å MR (eller nå sånt.. Inni sånn "trommel") fortalt legen min.. Dæm ha sendt "oppdatering" te han![;)] Med det norske helsevesen blir æ vel operert ætter jul ein gang..[8D]

Utrolig kjipt at du har måttet vente så lenge før du får både diagnose og behandling. Her har det gått veldig raskt, egentlig. Har ikke vært "tromla" jeg da. Har hatt to UL, og de viser klart at det er gallestein. Håper det blir litt fortgang for deg også nå. Og godt at du har hatt lite anfall. Men uansett så er det ikke noe smart eller godt å gå rundt med grus i galleblæra. Er jo på sikt store sjangser for komplikasjoner som er langt mer alvorlig en de smertefulle anfallene. Jeg gleder meg til å slippe å gå rundt å engste meg, og alltid ha sterke piller med meg. Lykke til, vennen. Husk at det er fritt sykehusvalg også da[;)]

Back
Topp