Da blir det julibarn på meg

Ole Brumm

Forumet er livet
Ja, da ser det ut som om det altså blir julibarn på meg allikevel. Var på Ullevål i dag og var på sjekk hos en myndig overlege. Jeg hadde noe rusk i urinen sa han, både proteiner og en ting til (..?), pluss at jeg hadde høy urinsyre, høyt blodtryk og kløe. I tillegg har jeg stoffskiftesykdom, så han sa at han ville sette meg i gang!!!!!! Torsdag 27/7 er altså dagen det skal skje, dvs hvis det skjer noe med en gang da. Legen kjente på meg i dag og han sa at jeg ikke var så veldig moden, men at jeg var myk-aner ikke hva det vil si jeg.. Jeg skal altså inn til innleggelse torsdag morgen kl 09, hvis jeg ikke har modnet mer får jeg gel og må bare ligge og vente, hvis jeg er moden tar de vannet...
Så nå er jeg super spent, og både gruer og gleder meg... Det blir to lange dager å vente tror jeg og det er rart å ha en dato.
Lykke til alle dere andre, som venter..vi er snart i mål alle sammen[:)]

Good luck så myeeee...
hvordan e formen?hørtes ut at det e masse på gang i kroppen din??!!!men kanskje du ikke føler noe?det e så bra at du har fått date og at du skal få juli baby...det her blir sikkert den beste daten du har vært på hihi :) lykke til nok en gang...

Takk[:)] Formen er bra den, men det er den helsikes kløen som er værst nå...  Stoffskiftesykdommen ble oppdaget da jeg tok de første blodprøvene i svangerskapet og jeg går på medisiner for det nå-som jeg må fortsette med resten av livet[&:] Merker ikke noe til stoffskifteproblemene noe særlig-men har vært litt overvektig de siste årene pga dette. Nå som jeg har fått medisiner som hjelper forbrenningen min, håper jeg å kunne bli normalvektig igjen etter at babyen har meldt sin entre. Alt det andre som jeg har nå merker jeg ikke noe til, bortsett som sagt fra den j*vla kløen.
Må si jeg synes det er litt skummelt å skulle bli satt igang, men det skal bli deilig å endelig få se den lille også da.

vet hva du mener...selv vil jeg at fødseln starter naturlig men du kan late som om du har rier og skal dra til sykhuset hehehehe :)
håper kløen blir helt borte når babyen din kommer på torsdag...du e så heldig og jeg e såååå missunlig... :) :) :)

Kjempemassen lykke til - blir jo veldig spennende[:)]  Skjønner godt at du syns det er rart, men samtidig må det jo være storveis å vite at du treffer den lille snart.  Bruk de siste dagene godt da[:D][:D]

ORIGINAL: Ole Brumm

Ja, da ser det ut som om det altså blir julibarn på meg allikevel. Var på Ullevål i dag og var på sjekk hos en myndig overlege. Jeg hadde noe rusk i urinen sa han, både proteiner og en ting til (..?), pluss at jeg hadde høy urinsyre, høyt blodtryk og kløe. I tillegg har jeg stoffskiftesykdom, så han sa at han ville sette meg i gang!!!!!! Torsdag 27/7 er altså dagen det skal skje, dvs hvis det skjer noe med en gang da. Legen kjente på meg i dag og han sa at jeg ikke var så veldig moden, men at jeg var myk-aner ikke hva det vil si jeg.. Jeg skal altså inn til innleggelse torsdag morgen kl 09, hvis jeg ikke har modnet mer får jeg gel og må bare ligge og vente, hvis jeg er moden tar de vannet...
Så nå er jeg super spent, og både gruer og gleder meg... Det blir to lange dager å vente tror jeg og det er rart å ha en dato.
Lykke til alle dere andre, som venter..vi er snart i mål alle sammen[:)]

ÅÅÅ, vet akkurat hva du mener med at det er rart å ha en dato!![;)]
Har jo min dato i morgen!!
Både gruer og gleder meg jeg også!
Dette skal nok gå bra for oss alle sammen...!

MASSE, MASSE LYKKE TIL DA OLE BRUMM!

Så spennende!!
Masse lykke til Ole Brumm!!!

Så bra da at de tar ting på alvor.. Kjempe bra at du får et julibarn og det er jo ikke lenge til du virkelig er mamma..Og nå vet du hvilken dag det skjer på... [:)][:)]

Ønsker deg all lykke til...Dette fikser du....

Lykke til! [:)]

Takk alle sammen-dere er så gode.[:)]

Sååå bra at de tar sånt på alvor, altså! Kan ikke la være å tenke på hvor mye Firstime gikk gjennom, før de satte igang henne - skal liksom ikke være nødvendig!!

Men masse masse lykke til, Ole Brumm, vi kommer garantert til å tenke på deg på torsdag - og glede oss til meldingen om at lillingen er født [:)]

Good Luck!

Back
Topp