Da blir det en avslutning... forhåpentligvis..

eilejoha

Gift med forumet
Har slitt endel med mitt arbeidsforhold. Kan ikke si så mye pga advokater osv har vært innblandet, men nå ser det ut til at mitt arbeidsforhold endelig blir avsluttet. Har vært i kontakt med diverse folk nå og jeg er så gira på å bli ferdig med de at jeg sier gjerne opp selv om de ikke har lov å si meg opp.

Nå er jeg bare så lei av disse backstabbing bitches av arbeidsgivere...

uff[:(] ikke bra...men tenk på det som er best for deg

*stooor klem til deg fra meg*[;)]

Har vært 100%sykemeldt derfra siden tidlig i september, så det blir ikke stort savn...

Er bare glad for det jeg nå.. Men det som er trist er at det måtte avslutte på denne måten..

usj da, ikke noe særlig når det blir sånn. men det blir kanskje godt for deg å bli ferdig med disse arbeidsgiverne nå, så har du iallefall ikke det hengende over deg.

ja, det var det jeg sa også. At nå vil jeg bli ferdig med dette her... Orker ikke at alt skal være s¨å uvisst hele tiden.. For de skulle si meg opp når det var gått 1 år i sykemeldinga. og det var 6 februar..[8|]
raske....

Stakkars dæ [&o]
Æ fatta ikkje kaffør fålk e så jævlade frækk å uførdrageli!!
Nån menneska , så kan man byn å lure på kor du har lært det å oppfør sæ på en sjikkeli vis.

Du skal bære drit i det!!!

Å kos dæ MASSE me svangerskap videre

Nu skal du bære tænke på dæ sjøll, å så kan andre ta å bry sæ me sine egene problema !

Ønske dæ masse masse masse Lykke tel videre.

Tusen takk kjære deg :D   klem til deg og..

Huff! Sånne dustete jobbkonflikter er grusomt ekle! Sliter skikkelig på sjela og hodet.

Bra du får en avslutning nå!

[:)]

Ja, det har slitt skikkelig på, og de går t.o.m å sprer usanne rykter om meg til de som var mine kunder.. [:(]
Snakk om taushetsplikt. Hadde det ikke vært for at jeg har denne helsikkens depresjonen så skulle jeg jaggu slåst med nebb og klør mot de.. Jeg hadde vunnet rubbel og bit. Det vet jeg..Orker bare ikke slåss mer nå.[&o]
Men sannheten kommer fram for en dag.. Og da hopper den opp å biter de godt inn i ræva..!!!!!!![8D]

Får håpe de ikke finner på noe tull nå... og at jeg forhåpntligvis får oppgjøret mitt og oppsigelsen snart..

så bra da! så får du søke deg bedre jobber etter permisjon[:)]

Ja, får håpe jeg får lykken med meg når den tid kommer.. :)

lykke til =) syns du har vært tøff! fulgt litt med på det du har skrevet! sender en varm og god klem <3

Tusen takk kjære deg...

En stor god klem sendes til deg også.. Håper alt går bra med deg tross omstendighetene dine [:)]

Back
Topp