Mamma til 4
Elsker forumet
Da har jeg og sambo blitt enige om å prøve igjen om ca 1 år <3 lykke <3 det blir nr 4 of siste mann
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg og sambo blitt enige om å prøve igjen om ca 1 år <3 lykke <3 det blir nr 4 of siste mann
Så kjekt vi ogDa har jeg og sambo blitt enige om å prøve igjen om ca 1 år <3 lykke <3 det blir nr 4 of siste mann
Ja prøve fra august så lenge vi ikke plutselig endrer mening håpe på en litt nærmere sommerenSå morro eliz
Jeg ønsker meg veldig et april barn <3 så da må jeg slutte på pilla i juli tenker jeg men er jo veldig vanskelig å få sånt til å klaffeJa prøve fra august så lenge vi ikke plutselig endrer mening håpe på en litt nærmere sommeren
Ja er ikke lett P vite helt. Tok det lang tid å bli gravid sist? Jeg sluttet på pillen å var gravid litt over 2 uker senere i følge min termin 5 dager senereJeg ønsker meg veldig et april barn <3 så da må jeg slutte på pilla i juli tenker jeg men er jo veldig vanskelig å få sånt til å klaffe
Første mann tok det 2 mnd, med nr 2 og 3 tok det 1 mnd så satser på 1 mnd caJa er ikke lett P vite helt. Tok det lang tid å bli gravid sist? Jeg sluttet på pillen å var gravid litt over 2 uker senere i følge min termin 5 dager senere
Blir spennende da er jo en mulighet for at vi havner på samme forumFørste mann tok det 2 mnd, med nr 2 og 3 tok det 1 mnd så satser på 1 mnd ca
April baby blir det herJeg ønsker meg veldig et april barn <3 så da må jeg slutte på pilla i juli tenker jeg men er jo veldig vanskelig å få sånt til å klaffe
GrattisApril baby blir det her
Er du gravid??April baby blir det her
Ja, er visst detEr du gravid??
Jeg ønsker meg veldig et april barn <3 så da må jeg slutte på pilla i juli tenker jeg men er jo veldig vanskelig å få sånt til å klaffe
GratulererJa, er visst det
Går unna herBlir april baby her å
Går unna her