Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Unskyld at jeg sier det, men han virker som en dust. Han som går glipp av alt det bra her i livet. Og du vil møte en som vil behandle deg så bra som du fortjener! Så dette kommer til å løse seg til det bedre!
Synes du skal si ifra til han at han må gjøre et valg om å være eller ikke være tilstede som far for barnet, selv om dere ikke er sammen som par. Det kan bli sårt for barnet når det blir større å ha en far som dukker opp bare nå og da. Forstår dette er vanskelig
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, han er det. Blir helt psykisk sliten av hele greiene. Han sier nå han ikke har bestemt seg og det er opp til han om han vil eller ikke. Men om jeg nekter han det endelige valget så skal ha at det rettens vei. Synest det hele blir for dumt. Han bytter mening oftere enn jeg er på do å tisser.
Han forlanger også å få vite hvordand et går på ul etterpå og bilde. Noe jeg synes er urimelig ettersom han ikke er med å betaler for denne eller noe frem til nå.
Trur jeg trenger advokat og en psykolog før året er omme.