Da ble vi alene.

Unskyld at jeg sier det, men han virker som en dust. Han som går glipp av alt det bra her i livet. Og du vil møte en som vil behandle deg så bra som du fortjener! Så dette kommer til å løse seg til det bedre!

Ja, han er det. Blir helt psykisk sliten av hele greiene. Han sier nå han ikke har bestemt seg og det er opp til han om han vil eller ikke. Men om jeg nekter han det endelige valget så skal ha at det rettens vei. Synest det hele blir for dumt. Han bytter mening oftere enn jeg er på do å tisser.

Han forlanger også å få vite hvordand et går på ul etterpå og bilde. Noe jeg synes er urimelig ettersom han ikke er med å betaler for denne eller noe frem til nå.
Trur jeg trenger advokat og en psykolog før året er omme.

Synes du skal si ifra til han at han må gjøre et valg om å være eller ikke være tilstede som far for barnet, selv om dere ikke er sammen som par. Det kan bli sårt for barnet når det blir større å ha en far som dukker opp bare nå og da. Forstår dette er vanskelig :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Synes du skal si ifra til han at han må gjøre et valg om å være eller ikke være tilstede som far for barnet, selv om dere ikke er sammen som par. Det kan bli sårt for barnet når det blir større å ha en far som dukker opp bare nå og da. Forstår dette er vanskelig :(

Enig, ta et valg og stå for det. Det er ikke vits med en pappa som bare det er sorger med likevel.
Jeg er vokst opp selv med en biologisk far som jeg kun hadde samvær med fordi han ville såre mamma.

Fikk verdens beste stefar som 3 år. Og det er han som er pappaen min. Han andre skulle jeg ønske jeg bare kunne glemme. Han har bare såret meg i hele oppveksten.

Alle kan få barn, men det er en kunst å være pappa :)

Trist at d gikk slik, men d e bedre å være alene om d og få hjelp av familuen enn å forholde seg til en uansvarlig dustemikkel. Når han blir voksen oppi hodet vil han innse at han har drete på draget. Oppriktig lei meg på dine vegne, men med støtte fea familien vil du nok klare deg kjempefint!!! ❤️❤️❤️
Hen bor du btw? Blir gjerne kjent med deg klemme magdalena

Ja, han er det. Blir helt psykisk sliten av hele greiene. Han sier nå han ikke har bestemt seg og det er opp til han om han vil eller ikke. Men om jeg nekter han det endelige valget så skal ha at det rettens vei. Synest det hele blir for dumt. Han bytter mening oftere enn jeg er på do å tisser.

Han forlanger også å få vite hvordand et går på ul etterpå og bilde. Noe jeg synes er urimelig ettersom han ikke er med å betaler for denne eller noe frem til nå.
Trur jeg trenger advokat og en psykolog før året er omme.

Det du gjør er å skrive ned i en bok med dato og tidspunkt når han sier hva. Så har du noe å vise til om du må bevise hvor vinglete han er... Og fortell venner og familie at du skriver det. Skulle dere ende i en rettsak kan du vise frem boken så de ser hvor vinglete han er og hvor dårlig det er for den lille!

Dette klarer du med glans:) denner jo for en grunn at vi damer går gravide å ikke gutta...
Var alene i svangerakapet og begynnelsen av min datters liv, tungt til tider, men jeg har ikke tapt no på det,heller vunnet. Fått med meg alt med gullet og har blitt mye sterkere som mamma og kvinne:)
Lykke til og stoor klem:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så trist å høre!
Men dette klarer du :) :)
Sender deg masse lykkeønskninger :)

Hei.. Dette var trist å høre.. Men ta med deg pappaem din/god venninde på denne ul :) jeg blir mest sannsynlig alene jeg også om ikke faren skjerper seg før barnet kommer. Har også en unge på 5 år som jeg har vært alene med..

Back
Topp