Da ble vi alene.

Malinnn

Mai lykke ! <3
Mailykke <3
Da har jeg og barnefaren gått fra hverandre. Mye som foregår oppi hodet nå. Skal inn på første tidlig ul på tirsdag og dit reiser jeg helt alene. Noen andre som er alene ?

Sent from my iPad using BV Forum

Sender deg en stor klem <3

Er ikke alene,men forstår at det må være vanskelig:( Ta med deg en god venninde eller et nært familiemedlem på UL om du føler du trenger å ha noen der:) En god klem til deg<3

Sent from my iPhone using BV Forum

Er ikke alene,men forstår at det må være vanskelig:( Ta med deg en god venninde eller et nært familiemedlem på UL om du føler du trenger å ha noen der:) En god klem til deg<3

Får prøve å overtale den kommende mormor :) tusen takk <3

Sent from my iPad using BV Forum

*klem* håper din mor blir med. :-)

Det var jo trist å høre, men noen ganger så er det til det beste. Det er utrolig hva vi kvinner får til. lykke til. :)

Hei, jeg sniker fra april forumet :)
Lei for at det ble sånn for deg. Ting går virkelig ikke alltid som planlagt.
Jeg blir også alene.
Men heldigvis varer et svangerskap såpass lenge at man får god tid på forberedelser både praktisk og mentalt.
Tror det er viktig å styrke seg selv og ha troen på at man skal klare det som kommer.
Man er utrolig sterk når man plutselig må være det :)

Jeg har vært alene, men vet du hva? Du må prøve å se det på den positive måten, selv om det er vanskelig. Det er faktisk MYE bedre å vere alene enn i et forhold som ikke fungerer! Det værste med å bli alene syns jeg var overgangen, altså begynne på nytt med en plass å bo og bil osv. Når alt det kom på plass så lander en, og en blir vant til det :) Jeg vil gi deg en klem og håper du har familie eller venner rundt deg <3

♧ Sendt fra app'en ♧

Støtter Moshi over her. Jeg var alene i praksis fra børjan med datteren min som nå er 4,5, og flere tonn lettet fra skuldrene mine da bf omsider flyttet. Jeg er helt sikker på at du også kommer til å føle det sånn på sikt. Stor klem!

Uff, trist når slikt skjer, men blir nok mye bedre for huleboeren, h*n merker nok at du slapper litt mer av :cool:

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Veldig trist, men helt sikkert den rette avgjørelsen for deg.

Dette går helt fint! Utrolig hvor sterk man blir når å være sterk er det eneste alternativet man har!

Stor klem :)

Det blir nok lettere ettervært. Det som såret mest var at han ikke vil ha noe ansvar, ikke stå på papirene eller vil at noen andre skal vite han er faren.
Heldigvis bor jeg sammen med pappaen min så jeg slipper å se han. Natten har vært lang og tung, merker hele kroppen trenger å ikke gjøre annet enn å ligge i sengen under dyna.
Å Mamman min blir heldigvis med på ul timen, hylte av glede når hun fikk spørsmålet :)

Tusen takk for gode ord og klemmer. Dere er fantastiske <3

Så heldig du er som har en sånn familie:) du skal se at dette går godt....
Varm klem til deg! <3

God klem! Så bra mamma ble såÅ glad da. :-) hehe.. :-) god dere ikke trenger å dele leilighet frem til dere får ordnet økonomi å sånn. Det kan gjøre det enda værre.

Det blir nok lettere ettervært. Det som såret mest var at han ikke vil ha noe ansvar, ikke stå på papirene eller vil at noen andre skal vite han er faren.
Heldigvis bor jeg sammen med pappaen min så jeg slipper å se han. Natten har vært lang og tung, merker hele kroppen trenger å ikke gjøre annet enn å ligge i sengen under dyna.
Å Mamman min blir heldigvis med på ul timen, hylte av glede når hun fikk spørsmålet :)

Tusen takk for gode ord og klemmer. Dere er fantastiske <3

Unskyld at jeg sier det, men han virker som en dust. Han som går glipp av alt det bra her i livet. Og du vil møte en som vil behandle deg så bra som du fortjener! Så dette kommer til å løse seg til det bedre!

Back
Topp