Da ble mathias storebror

Nina_E

Andre møte med forumet
Kom hjem fra sykehuset idag kl 12.. Mathias ble storebror mandag formiddag kl 10:39.. Vår andre prins ble målt til 49 cm lang og veide 3320 gr.. ikke så stor med andre ord, men bare perfekt=)

Fødselen gikk veldig greit, men det drøyde ut en stund med vondter som ikke gjorde noe for seg, men vi kom nå i mål til slutt.. uten sm.stillende denne gangen også=) Fikk masse skryt av jordmødrenen etterpå om at de sa at jeg hadde så god kontroll på min egen fødsel og i deres øyne var dette en perfekt fødsel=) Koselig å høre, man blir jo litt i stolt.. høres ut som om jeg skryter noe forferdelig av meg selv, men  men.. Sitter iallefall igjenn med en god opplevelse=)

Gratulerer så masse! Både med fødselen og det perfekte resultatet! [:D]

Gratulerer...

Så modig! Håpe æ og klare mæ uten smertestillende. Synes du har all grunn til å være stolt!
Gratulerer med fin fødsel, og det gode resultatet!!!

Gratulerer! Det er godt å høre at jordmor er fornøyd, da får man liksom bekrefta sin egen følelse. Kos deg i tida fremover!

Gratulerer så mye med den lille gutten![:D]

[:D]Gratulerer så mye med prinsen! Så fint at du har hatt en positiv fødsel![:D]

tusen takk for a[:D]lle gratulasjoner.. Dere får ha lykke til med forestående fødsler.. Det er ett maraton uten like når det står på, men du hvilken gave man får når man er i mål=)

Gratulerer så mye med den lille!!
Kos dere i tiden som kommer!

Back
Topp