Da ble det visst..

enlykkeligmor

Forelsket i forumet
ny vogn på meg i dag!!! JIPPI!!!
Skulle egentlig ha mb uj, men endte faktisk opp med å kjøpe meg EW Sky i dag!! Brun - knall fin [:D][:D] Fant ut at når MB UJ koster 6990,-, men EW Sky kostet 4400,- (30% salg), var valget egentlig ganske lett syns jeg.. Så nå er jeg såååå fornøyd! Og god er den og! Håper tulla bare trives med å ligge vekk fra meg.. Har den gamle vogna i bakhånd hvis hun ikke liker det.. Men sovnet fort i den da vi hadde kjøpt den [8D] så satser på det går bra!!

Gratulerer! brun er knall vettu ;-)[:D]

Takk [:D]
Ja, det syns jeg og!! Må bare finne meg ny stelleveske.. Petuniaen min passer ikke til vogna..og da MÅ jeg jo ha ny [8D] [8D] [8D] hehe..

ORIGINAL: enlykkeligmor

Ja, det syns jeg og!! Må bare finne meg ny stelleveske.. Petuniaen min passer ikke til vogna..og da MÅ jeg jo ha ny [8D] [8D] [8D] hehe..

Hehe, ja det er klart at stelleveska må matche vogna! [;)][;)]

Gratulerer med ny vogn [:D][:D]

Gratulerer med ny vogn[:D]
Så lenge dere er fornøyde, og den lille trives oppi der, er det jo det som er det viktigste[:D]

Har du bilde av den??
Ble nysgjerrig jeg nå[;)]

Skulle egentlig ha mb uj, men endte faktisk opp med å kjøpe meg EW Sky i dag!! Brun - knall fin [:D][:D] Fant ut at når MB UJ koster 6990,-, men EW Sky kostet 4400,- (30% salg), var valget egentlig ganske lett syns jeg.. Så nå er jeg såååå fornøyd! Og god er den og! Håper tulla bare trives med å ligge vekk fra meg.. Har den gamle vogna i bakhånd hvis hun ikke liker det.. Men sovnet fort i den da vi hadde kjøpt den [8D] så satser på det går bra!!

hehe eg var på babyshop sist mandag og skulle handla meg ein mountain buggy, å eg endte og opp me ein EW sky brun:)) på 30% eg elskan, å det gjør snuppå og:)
angre ikkje på valget i det heila...å når an bare kosta 4400 så va det jo heilt topp:))
gratla me ny vogn foresten:)

Gratulerer[:D]
Du fant ut av fargene til slutt ja?[:)]

ORIGINAL: MamMaritaTilNoah

Gratulerer[:D]
Du fant ut av fargene til slutt ja?[:)]

Valget ble lett, for det var kun brun eller sølv farget igjen [:D]

ORIGINAL: ElisabethRB

Gratulerer med ny vogn[:D]
Så lenge dere er fornøyde, og den lille trives oppi der, er det jo det som er det viktigste[:D]

Har du bilde av den??
Ble nysgjerrig jeg nå[;)]

Her er bilde av lik vogn:

ORIGINAL: mamma.til.2

hehe eg var på babyshop sist mandag og skulle handla meg ein mountain buggy, å eg endte og opp me ein EW sky brun:)) på 30% eg elskan, å det gjør snuppå og:)
angre ikkje på valget i det heila...å når an bare kosta 4400 så va det jo heilt topp:))
gratla me ny vogn foresten:)

Du og ja [:D][:D] Kult!! God vogn! Er kjempe fornøyd med den!! Tulla vår virker til å trives godt hun og!
Grattis med ny vogn til deg og!! Stilig at vi begge tenkte mb uj og endte opp med brun ew sky [:D] [:D] [:D]

ORIGINAL: 2gutter2jenter

Hehe, ja det er klart at stelleveska må matche vogna! [;)][;)]

Ja, må jo det [:D][:D]
Driver og tenker litt på denne.. Skip Hop Versa

Back
Topp