Da ble det vår tur! <3

Needlepin

Februar 2014 sin Miss Ammetåke
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Pga komplikasjoner ved tidligere fødsler ble det bestemt at frøkna skulle tas med planlagt ks i uke 39.
I uke 34 ombestemte jeg meg og ville heller bli satt i gang i uke 38 :p

Uke 36+6 -Hadde time på sykehuset i går kl.10:00, hadde 4cm åpning og var veldig moden. Ble strippet og sendt hjem (fikk time til igansetting neste mandag/tirsdag ) Var hjemme rundt 11:30, og kl.12:00 satte riene i gang, var tilbake på sykehuset kl.12:30 -og hadde da 6-7cm åpning!
Riene fortsatte å hagle inn, 14:30 hadde jeg 8cm åpning og kl.15:45 starta pressriene. 15:55 var prinsessa ute, jeg klarte akkurat å presse henne ut selv i det de skulle til med saks og sugekopp :o

Rundt kl.15:00 sank og steg hjertelyden veldig mye med riene, så derfor satte de en elektrode på hodet hennes rett før 15:30. Vannet hadde ikke gått enda, så dette førte til at det ble et lite hull på hinna. Og det igjen førte til helt intense smerter i nedre del av magen, som ikke ga seg selv om rien var ferdig. Pga at jeg har et ks fra før så var de da redde for at livmora var i ferd med å revne. Tilkalte da lege, overlege ++ og de skulle til å undersøke med ul og div, men så starta pressriene og ting roet seg litt. Jeg pressa i totalt 10 minutter før hun var ute, men på den tiden sank og forsvant hjerterytmen hennes for å så bli skyhøy rett etterpå. Så da hasta det med å få henne ut. I det fjerne hørte jeg at de sa: vi må bare sette i gang og få henne ut nå med en gang!
Hysterisk som jeg er ga jeg heller alt og pressa på som bare det..og vips så var hodet ute :p :)

Prinsessa har fått navnet Rikke og er født i uke 36+6 06/05-2015 kl.15:55
Hun er hele 3196gr, 49cm og 33cm rundt hodet ❤️
En helt perfekt skatt! ❤️❤️❤️

Gratulerer så mye :)

Gratulerer! Du har gjordt en kjempe flott jobb:):hug007 Sitter selv oppe nå med noen tegn som jeg håper roer seg - gikk ut i permisjon i går og kunne veldig gjerne tenkt meg litt tid hjemme til forberedelser.....

Kjempebra jobba!! Godt det gikk så fint som det gjorde. :) gratulerer igjen.

Veldig bra jobba! Du har vært kjempe flink! Gratulerer igjen og håper dere nå koser dere:)

Sniker fra november for å si
GRATULERER MED LILLE PRINSESSA:)

Gratulerer med jenta :)

Gratulerer! Du har gjordt en kjempe flott jobb:):hug007 Sitter selv oppe nå med noen tegn som jeg håper roer seg - gikk ut i permisjon i går og kunne veldig gjerne tenkt meg litt tid hjemme til forberedelser.....

Takk for det :)
Hvordan gikk det, roet det seg?

Gratulerer såå mye, fantastisk jobba :happy:

Back
Topp