Da ble det ny vogn

Tidlig å kjøpe vogn. Men måtte når vogna jeg virkelig vil ha dukket opp :)

Ja. Sparte en del penger. Så greit å ta det nå før julegaver skal handles :)

Det forstår jeg godt! Vi skal ha Stokke, så de MÅ vi kjøpe til redusert pris, om ikke blir det dyyyyrt!!

Det vi hyppig også skulle ha :) men jeg kjører ikle bil. Så må kunne ha litt varer under vogna. Og det var det ikle plass til under den jeg så på :(

Jepp! Ny "handlekurv" som tåler 10 kilo istedenfor 5 kilo, også er den lagd av annet materiale så den er mer avstøtende mot sprut fra bakken i dårlig vær..:)

Var det jeg mente ja. For den vi så på hadde null plass. Derfor vi slo den fra oss :)

Gratulerer :-) vi kjøpte vogn i går :D brukt ,som såvidt er bruk!t Jeg hadde funnet en farge jeg likte som selvfølgelig hadde gått ut... Men så fant vi en på finn, ser ut som ny så da måtte vi bare slå til :D

Det forstår jeg godt! Vi skal ha Stokke, så de MÅ vi kjøpe til redusert pris, om ikke blir det dyyyyrt!!
Nå i Oktober åpner de Barnas hus på Rygge storsenter, har hørt rykter om at de 50 første får kupong med 50% på en valgfri vare :)

Sent from my iPad using BV Forum

Gratulerer med vogn, bra valg! Er veldig fornøyd med denne vogna, og Multi X bagen er veldig grei i perioden 4- 7 måneder siden den kan skråstilles. Og kjekt med håndbrems om det er mange bakker. Vogna kladder ikke på snø. Dattera vår på 11 måneder liker godt å sitte vendt fra oss, kikker og hilser på folk som kommer forbi og vinker til bilene. Nå må vi har søskenvogn, så det blir vel TFK det og!

Jeg ser at denne har to hjul foran, er den opprinnelig kjøpt i Norge eller utlandet? Sett litt på tfk, men vil helst ikke ha trehjuling. Blir denne like "liten" som trehjulingen når den slås ssmmem? Og til slutt hvordan er det med reparasjoner hvis den et kjøpt i utlandet? :-)

Jeg ser at denne har to hjul foran, er den opprinnelig kjøpt i Norge eller utlandet? Sett litt på tfk, men vil helst ikke ha trehjuling. Blir denne like "liten" som trehjulingen når den slås ssmmem? Og til slutt hvordan er det med reparasjoner hvis den et kjøpt i utlandet? :-)

Det er jeg usikker på. Men følger med hjul, så bytter lett til 1 hjul foran. Jeg har kjøpt den brukt :) jeg ville helst ikke ha stor vogn med 4 hjul denne gangen.

Back
Topp