Da ble det min tur til å takke for meg [emoji175]

Vannari

Flørter med forumet
Det har vært veldig koselig å få være en del av denne gruppa, så lenge det varte. Ønsker dere andre masse lykke til!

Nei hva f ... :( :( :( hva har skjedd ? :( :(

Uff, så trist å lese :( Sender deg en klem❤

Det har vært veldig koselig å få være en del av denne gruppa, så lenge det varte. Ønsker dere andre masse lykke til!
Nei:/ så trist!!! Hvordan går det med deg?:/ sender deg en klem

Ånei [emoji22] det var trist å lese. Sender en god klem[emoji173]️

Å, nei! Så trist! Enda en. Klem til deg! [emoji173]️

Var på UL i dag for å bestemme termin, og da fant de ikke liv. Er veldig lei meg og skuffa, og litt bekymra for veien videre da dette er andre spontanabort på rad [emoji174] men takk for alle varme tanker [emoji175]

Utrolig trist å lese! Mange klemmer til deg [emoji173]️

Var på UL i dag for å bestemme termin, og da fant de ikke liv. Er veldig lei meg og skuffa, og litt bekymra for veien videre da dette er andre spontanabort på rad [emoji174] men takk for alle varme tanker [emoji175]
Huff[emoji174] skjønner godt du er bekymret for veien videre når det har gått sånn to ganger på rad. Håper helsevesenet er flinke til å ta vare på deg og tilbyr deg oppfølging. Er det ca. samme tidspunkt det har gått galt begge gangene? Når de verste følelsene har lagt seg(jeg var helt knust da dey skjedde meg. 100% sykmeldt og bare gråt en hel uke), så ville jeg pusha litt på legen for å sjekke at ting er som det skal. Fryktelig unødvendig belastning for deg å miste gang på gang om noe er galt, feks.. Håper du får god hjelp og støtte. Masse lykke til[emoji173]

Back
Topp