Da ble det kanskje min tur :-)

9+6 :-)
Nå går dagene fort merker jeg. Ikke lenge til 12 uka, da resten av folk jeg kjenner skal få høre nyheten.
Vi fortalte det til samboeren min sin sønn (6år) igår.
Og han gleder seg masse til å bli storebror :-D Og det skal bli gutt mener han ;-) hehe.

Har ikke kjent noe symptomer på over 1 uke nå. Kvalmen var også kortvarig :-) nå er jeg bare oppblåst, så det er vanskelig å skjule magen ;-) er ute i praksis i bhg nå, og jeg har en del større mage nå enn forrige praksisperiode. Så regner med at de andre ansatte kanskje mistenker noe. Men har valgt å ikke si noe enda ;-)

Egentlig så tenker jeg ikke over graviditeten så mye. Dette er jo noe jeg har ventet på så lenge, men føler meg egentlig helt som før. Men jeg gleder meg masse til babyen kommer i begynnelsen av juli ;-)

11+2 idag.
Dagene går fort nå altså. Har ingen symptomer på noe graviditet, bortsett fra stikking i omtådet litt hele tiden hver dag. Så det vokser seg stort og fint der inne;-) har en god del oppblåst magr fortsatt, ellers så er det en bitteliten anntydning til litt større mage ;-) snakker bare om ca 1-2cm. Men både jeg og samboeren min ser det godt ;-)

14+3 :-)

Nå går jeg å venter og venter på at datoen skal bli 9/2. Synes det er drygent lenge å vente på ul!
Har vært på kontroll hos legen i uke 12, men det var jo ikke annet en blodprøver og slikt, så aner jo ikke hvordan det står til der inne...
Kontakter jordmor for jeg ønsker gjerne at de andre kontrollene er der. Og hun ville jeg skulle komme før ul, så det blir onsdag neste uke :-)

Ser veldig fram til det. For har vært så tankefull de siste dagene. Kan jo ikke vite med sikkerhet at alt er som det skal.

Har 3 tegn på at jeg er gravid da;-) Brystene vokser sakte men sikkert! Magen er uvanlig stor, ser veldig gravid ut allerede, men har ikke sånn gravidkul da. Ellers så blir jeg svimmel, uvell og rar hvis jeg ikke spiser med en gang jeg blir bittelitt sulten :-)

Har også begynt å knytte et slags bånd til barnet. Tidligere følte jeg meg helt normal, men nå så er det mange følelser og glede over det som skjer;-)
Tenker på at om 1/2 år har vi faktisk et barn her :-) Elsker følelsen :-)

Takk ☺ Nå blir alt med navn, utstyr og forberedelser mye lettere☺ Og alt ble så annerledes nå;-) hadde ingen fornemmelse av noe slag på hvilket kjønn det var her:-)
Lykke til i morgen

Idag var vi på den ordinære ultralyden. Jeg er idag 19+3, og vi fikk vite at vi får en guttebaby ;-)
Tenk at jeg skal få en sønn, det føles helt rart å si det Helt utrolig å tenke på hvor heldige vi har vært☺
Så kjekt :D Gratulerer så mye!

Tusen takk☺Må si jeg gleder meg veldig veldig mye, kan nesten ikke vente!
Det forstår jeg godt! Det er magisk, denne ventetiden og det beste er at det bare blir bedre og bedre etter hvert. Også etter at den etterlengtede skatten har meldt sin ankomst. Min gutt er åtte år, så har noen år på baken som guttemamma :Heartbigred.

Det forstår jeg godt! Det er magisk, denne ventetiden og det beste er at det bare blir bedre og bedre etter hvert. Også etter at den etterlengtede skatten har meldt sin ankomst. Min gutt er åtte år, så har noen år på baken som guttemamma :Heartbigred.
Ja det føles magisk :-) storebror ønsket seg sånn en guttebaby. Så dette ble som julaften på nytt ☺Bare bedre, hehe ;-)

Takk ☺ Nå blir alt med navn, utstyr og forberedelser mye lettere☺ Og alt ble så annerledes nå;-) hadde ingen fornemmelse av noe slag på hvilket kjønn det var her:-)
Lykke til i morgen

Blir lillebror her også ;)
Det falt veldig i smak til storesøster.
Så nå er det bare å begynne å ordne klart navn og utstyr ja :)

Uke 23+5 idag :-) vokser og blir litt større for hver dag. Gutten rører myyye på seg. Blitt litt roligere i det siste da, regner med han har litt mer søvnrytme nå ☺ har gått opp ca 15kg siden vi startet denne prosessen!!! Fikk litt sjokk da jeg sto på vekta iste!! Men enda så er det heldigvis bare magen og brysta det vises på, kanskje litt på baken også.. er litt overgang dette synes jeg, da jeg har hatt lite former og alltid vært veldig tynn før. Men jeg liker disse nye formene jeg ☺ ellers så gleder vi oss masse masse til juli og begynner å bli litt utolmodig, har handlet vogn og driver med oppussing av barnerom slik at det blir klart til han kommer :-)
Vi har også fundert litt på guttenavn, foreløpig har vi Samuel som eneste og beste forslag ;-) driver å venner meg litt til det for å se om det passer til oss :-)
Håper det går bra med alle dere andre gravide der ute, og masse lykke til videre til dere som prøver☺

Ukene flyr avgårde og snart er tiden inne ☺ og uke 32 er snart forbi
Har slitt en del med uvellhet, svimmelhet og urolig mage noen dager nå. Dette går da desverre utover studien :-(
Har 3 skoledager igjen + 2 eksamener så er det sommerferie, og 1 års permisjon på med etter det
Var på UL for noen dager siden, for å sjekke hvordan morkaka lå. Den har flyttet seg oppover og stenger ikke lenger for fødselskanalen, så vanlig fødsel venter 4.juli
Vektoppgangen var rask i starten av svangerskapet, likens med magen som vokste utrolig fort. Nå den siste tiden har det avtatt litt :-) Men regner med magen vokser mye fremover nå da :-)
Ellers så gleder vi oss fortsatt veldig mye, og er veldig spent på tiden fremover

Back
Topp