lecel
Flørter med forumet
9+6 
Nå går dagene fort merker jeg. Ikke lenge til 12 uka, da resten av folk jeg kjenner skal få høre nyheten.
Vi fortalte det til samboeren min sin sønn (6år) igår.
Og han gleder seg masse til å bli storebror :-D Og det skal bli gutt mener han ;-) hehe.
Har ikke kjent noe symptomer på over 1 uke nå. Kvalmen var også kortvarig
nå er jeg bare oppblåst, så det er vanskelig å skjule magen ;-) er ute i praksis i bhg nå, og jeg har en del større mage nå enn forrige praksisperiode. Så regner med at de andre ansatte kanskje mistenker noe. Men har valgt å ikke si noe enda ;-)
Egentlig så tenker jeg ikke over graviditeten så mye. Dette er jo noe jeg har ventet på så lenge, men føler meg egentlig helt som før. Men jeg gleder meg masse til babyen kommer i begynnelsen av juli ;-)
Nå går dagene fort merker jeg. Ikke lenge til 12 uka, da resten av folk jeg kjenner skal få høre nyheten.
Vi fortalte det til samboeren min sin sønn (6år) igår.
Og han gleder seg masse til å bli storebror :-D Og det skal bli gutt mener han ;-) hehe.
Har ikke kjent noe symptomer på over 1 uke nå. Kvalmen var også kortvarig
Egentlig så tenker jeg ikke over graviditeten så mye. Dette er jo noe jeg har ventet på så lenge, men føler meg egentlig helt som før. Men jeg gleder meg masse til babyen kommer i begynnelsen av juli ;-)
.