Da blør jeg også

Varia

Glad i forumet
I går kveld før jeg skulle legge meg kom det blod. Blodet var ferskt og rødt. Tørket meg godt og det kom ikke noe i natt. når jeg stod opp kom det mere brunaktig blod ut. (sorry for detaljer) Fikk legetime der tok vi en GU. Der fant legen min litt brunaktig blod i kjeden.
Hun sa jeg ikke skulle gi opp alt håp. Men om jeg har abortert så skulle jeg ikke forvente så mye mer blod en det som har kommet. Får henvisning til Ul på Gyn Pol i slutten av neste uke. Da skal jeg (om det fortsatt er noe der) være 6 uker på vei. Så vi får se hva som skjer.

Uff da..[:(]
Men unnskyld meg, sa hun at du ikke skulle forvente å blø noe mer, om du hadde en SA?
Det må jeg bare si, det er bare tull.. Du er 5 uker på vei, og da kommer det mye blod.. Også endel klumper og sånn..Som en sterk mensblødning. [:'(]
Dette VET jeg[;)] Har mistet ganske mange ganger..

Så om det ikke kommer noe mer i løpet av uka, så kan du nok ta det med ro[:)]
Håper det går bra for deg.. [:)]

Huff, krysser alt jeg har for deg! Men som de andre sier, så trur jeg nok du vil blø en good del om du har en SA altså... Lykke til hvertfall, håper alt er som det skal[:)]

Hva er det for tull at man ikke skal blø noe særlig!? Jeg blødde som en gris begge gangene jeg mista! Man får en blødning som ligner på en kraftig mens... Jeg hadde noen utrolig vonde smerter i magen samtidig som jeg blødde ut masse klumper og greier... Blødningen kan starte veldig forsiktig og bare være en slags spotting i en god stund før man mister... men når man mister så kommer det mye blod. 

ORIGINAL: Varia

I går kveld før jeg skulle legge meg kom det blod. Blodet var ferskt og rødt. Tørket meg godt og det kom ikke noe i natt. når jeg stod opp kom det mere brunaktig blod ut. (sorry for detaljer) Fikk legetime der tok vi en GU. Der fant legen min litt brunaktig blod i kjeden.
Hun sa jeg ikke skulle gi opp alt håp. Men om jeg har abortert så skulle jeg ikke forvente så mye mer blod en det som har kommet. Får henvisning til Ul på Gyn Pol i slutten av neste uke. Da skal jeg (om det fortsatt er noe der) være 6 uker på vei. Så vi får se hva som skjer.

Uff da...er begynt å blø selv...Krysser fingrene for at spirene våre klorer seg fast!!!!!!!!!!!!!!!!
Masse lykke til!!!!!!!

MAMMAS LILLE ENGEL VÆR SÅ SNILL Å KLOR DEG FAST

hun sa at man ikke trengte å blø så mye når det var så tidlig. Men at jeg også kunne ha en stor blødning.
Når jeg mistet i uke 11 i påska blødde jeg så mye at vi har måtte kjøpt ny overmadrass. og mens jeg satt på legekontoret i ca 1 time å ventet på å få komme inn til legen blødde jeg så mye at jeg måtte skifte bind nesten hvert 10ende minutt..
Så det jeg har nå er ikke i nærheten av det som var i påska. men da hadde jeg kommet dobbelt så langt også.
Blør ikke noe nå, så jeg får krysse fingrene og vente til neste fredag.
Har flust av jenter rundt meg som har mistet på forskjellige tidspunkt i graviditeten og noen har blødd mye mens andre har blødd lite. Så vi er forskjellige alle sammen.
Jeg får tenke posetive tanker bare ta tiden til hjelp

ORIGINAL: Ylva09

uff.. krysser fingrer å tær for deg.

sign

huff a meg da, blir helt nervøs jeg, noen nye som blør hver dag her inne jo, er jo grusomt..men er blod alltid et faresignal da, eller kan d være normalt å?? føler m dere alle sammen, håper på d beste.

da sier jeg hade bra til dere. har blødd som en stukket gris i hele natt.

kos dere med magene deres :)

ORIGINAL: LovelyTwo

Neeeeeeeeei, så leit. Beklager. Lykke lykke til videre. Håper spiren sitter fort igjen.

sign

ORIGINAL: Varia

da sier jeg hade bra til dere. har blødd som en stukket gris i hele natt.

kos dere med magene deres :)

Uff, så trist...... [:(] Ønsker dere lykke til videre!

Lykke til :)
Krysser fingrene for deg[:)]

Back
Topp