da biter jeg tenna sammen...

Mspower

Forelsket i forumet
...og hopper i det igjen :)
Ringte st.olavs og fikk nytt IVF forsøk i juni :) Uke 24.

Skal begynne på primolut for å få mens 23.mai og deretter ringe inn mens...
Er kortregime denne gangen,så krysser fingre..

Fikk oxo beskjed om å prøve å gå ned i vekt... ble enig med overlegen om å komme meg ned tre kilo først :)'
Gode tips til slanking?

vil ønske deg masse lykke til..
hmm trenger vel og litt tips til slanking vil gå ned 5 kg jeg..det her spise sundt å drikk mye vann synes jeg er vanskelig[:D] er jo så glad i go mat og brus hehe....

ORIGINAL: siwro

hmm trenger vel og litt tips til slanking vil gå ned 5 kg jeg..det her spise sundt å drikk mye vann synes jeg er vanskelig[:D] er jo så glad i go mat og brus hehe....

Takktakk :)
Jaaa.. alt for glad i slike ting jeg å :/ bah.. menmen... får bare prøve ;)
Lykke til du å :)

Takk for det[:D] er så godt med chips, pizza å slik feit mat...
men man får vel bare trimme og prøve å spise bedre, er allefall det jeg gjør feil, spiser for sjelden og det blir fortmat når man er så mye aleine..
ORIGINAL: Mspower

ORIGINAL: siwro

Takktakk :)
Jaaa.. alt for glad i slike ting jeg å :/ bah.. menmen... får bare prøve ;)
Lykke til du å :)

Masse lykke til [:D] Gå mye turer i litt ulent terreng. Har du ergometersykkel i garasjen, ta den i bruk [:D] Spis lite, men ofte, og prøv kanskje og telle litt kallorier [:D]

Fikk oxo beskjed om å prøve å gå ned i vekt... ble enig med overlegen om å komme meg ned tre kilo først :)'
Gode tips til slanking?

jeg må også ned i vekt før prøverør. (skal ned mye mer enn 3 kg jeg da)
jeg drikker mye vann, spiser 5 måltider pr dag, kutter ut alt søtt og trener litt. gått ned 3,5 kg siden 24.januar, men har ikke trent på 1 mnd nå, og vært usunn igjen, så kunne ha gått ned mer.
men når jeg er flink går jeg ned 0,5 kg i uka [:)]

ORIGINAL: fano

Masse lykke til [:D] Gå mye turer i litt ulent terreng. Har du ergometersykkel i garasjen, ta den i bruk [:D] Spis lite, men ofte, og prøv kanskje og telle litt kallorier [:D]

Tusen takk vennen :)
og takk for tips... Dette SKAL jeg klare :D

ORIGINAL: ønsker_baby

Gode tips til slanking?

jeg må også ned i vekt før prøverør. (skal ned mye mer enn 3 kg jeg da)
jeg drikker mye vann, spiser 5 måltider pr dag, kutter ut alt søtt og trener litt. gått ned 3,5 kg siden 24.januar, men har ikke trent på 1 mnd nå, og vært usunn igjen, så kunne ha gått ned mer.
men når jeg er flink går jeg ned 0,5 kg i uka [:)]

skal ned mye mer jeg å,men det var første målet før neste forsøk :) vil selv ned ti kilo :)
Takk for tips... skal prøve :D hihihi...

Så spennende med nytt forsøk i juni. Jeg kommer til å heie
like iverig som alle de andre gangene. [:)][:)][:)]

Krysser alt for dere vettu.

Spennende vennen! Håper det er dette som skal til[:)]

Lykke til med vektnedgong! Går nok flott skal du se![:D]

Tips; har vel ingen andre enn Jiliian Michaels 30 day shred, med riktig kosthold kan du nok gå ned endel i vekt der, og få trimma og stramma opp kroppen[:)] kan kjøpe den for 90 kr ca på www.play.com , bare søk på Jillian Michaels så finner du nok 30 day shred dvd'en[:)]

Driver sjøl med den no, komt til dag 24[;)] har ikkje gått så mykje ned i vekt (1,5 kg kanskje), men er ganske normalvektig eg då. Tenkte jo eg skulle prøve vær ganske så sunn undervegs, hehe, men har skeia endel ut med snop og sånt, berre i påska har det gått masse snop vettu...

Men har fått stramma opp musklar og sånt! Herlig å kjenne at du faktisk får magemuskler og blir sterkerer i rygg & armer![:)]

ORIGINAL: GunnElin

dropp snop å potetgull helt fram til du skal begynne også trene da rase du ned :) jeg har rast ned 15.5 kg med å gjøre slikt :D

Takk for tips ;) skal kutte ut alt snop nå :)

ORIGINAL: *Bobbo*

Så spennende med nytt forsøk i juni. Jeg kommer til å heie
like iverig som alle de andre gangene. [:)][:)][:)]

Krysser alt for dere vettu.

Åååååh.. tusen takk snuppa mi <3
Betyr veldig mye for både meg og sambo :) <3

ORIGINAL: [miss]

Spennende vennen! Håper det er dette som skal til[:)]

Lykke til med vektnedgong! Går nok flott skal du se![:D]

Tips; har vel ingen andre enn Jiliian Michaels 30 day shred, med riktig kosthold kan du nok gå ned endel i vekt der, og få trimma og stramma opp kroppen[:)] kan kjøpe den for 90 kr ca på www.play.com , bare søk på Jillian Michaels så finner du nok 30 day shred dvd'en[:)]

Driver sjøl med den no, komt til dag 24[;)] har ikkje gått så mykje ned i vekt (1,5 kg kanskje), men er ganske normalvektig eg då. Tenkte jo eg skulle prøve vær ganske så sunn undervegs, hehe, men har skeia endel ut med snop og sånt, berre i påska har det gått masse snop vettu...

Men har fått stramma opp musklar og sånt! Herlig å kjenne at du faktisk får magemuskler og blir sterkerer i rygg & armer![:)]

Tusen mange takk :)
Jeg kan ikke eta tabletter skjønner du.. hakke sjans til å få dem ned :O
Så her må det nok kunn bli kosthold og trening ;)

Håper alt er bra med deg/dere? :) klem

Back
Topp