Da begynte murringene...

Kanskje snart?

Elsker forumet
Hmm ja da kom sterke mensmurringer ja.. Haaper virkelig jeg tar feil men er ikke optimistisk akkurat naa [&o]... Faar bare lyst aa grine [:(]

Når har du testdag Kanskje snart?

Murringer kan like så godt være positivt som negativt [;)] Krysser fingrene!!

uff ja jeg og har disse murringen og venter egentlig bare på mensen, skal ta levere blodprøve på syklus dag 3 slik at alle papirene til prøverør er klar..... tvi tvi for at disse murringene for deg ikke er tante ruth da :)

ORIGINAL: Alvilde_86

Skal teste neste mandag (om en ukes tid)..Bare ber og haaper om at det ikke er tanta som kommer naa[8|]

ORIGINAL: Kanskje snart?

ORIGINAL: Alvilde_86

Skal teste neste mandag (om en ukes tid)..Bare ber og haaper om at det ikke er tanta som kommer naa[8|]

Når det er så lenge til testdato ville jeg tatt murringer som et godt tegn! [;)]

Jeg også hadde murringer fra mandag av og ut hele denne uka, skal teste på onsdag ;) Ingen tegn til tanta her iallefall, tror nok det er ting som gror etter uttaket eller medisinene [:D]

Takker for stoettende ord jenter..Haper virkelig dere har rett.. Til og med gubben er litt fortvilet..Blir en lang uke tror jeg..Men er hvertfall tilbake paa jobb saa har mindre tid til aa tenke paa det [:)]

Neineinei, da har murringene blitt ganske sterke ja... Fanden og..Er ikke mye optimistisk akkurat naa... Vondt i ryggen og magen, og de gir seg ikke ser det ut til...  Bare aa vente paa TR da..Tror jeg maa invistere i en test saa jeg kan teste paa fredag foer blodproeven mandag om ikke TR er kommet innen da

ORIGINAL: småsmurf

Er for tidlig å kunne få mensen enda, vil jeg påstå..
Når dato var uttak?

Hadde uttak 20. og innsett 22.. Normalt venter jeg mens denne uka... Og har det ganske ubehagelig naa (men pleier ikke ha vondt paa denne maaten naar jeg venter mensen da..For det meste kjenner jeg nesten ingenting, tanta bare kommer..)

Du, kjære.. jeg var sikker på at jeg også skulle få mensen, men murringene var helt annerledes enn de pleier[;)]

Og hvis du ikke venter mens før neste uke, så kan det godt være et finfint tegn det altså[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Du, kjære.. jeg var sikker på at jeg også skulle få mensen, men murringene var helt annerledes enn de pleier[;)]

Og hvis du ikke venter mens før neste uke, så kan det godt være et finfint tegn det altså[:)]

Ja murringene er ikke vanlige da,,men ganske sterke..Og oemt i korsryggen..Venter mens denne uken ja (altsaa, haaper jo den ikke kommer da saa klart, men i normal syklus er den ventet de neste dagene)

Haaper virkelig dere har rett altsaa jenter..Er litt nedfor naa..Og siden jeg pendler til jobb saa er ikke gubben her til aa troeste heller[&o]

Back
Topp