Da begynner enda en ny uke...

x1xtonje07

Forumet er livet
...og tiden har flydd de siste ukene!! egentlig ganske bra da, for nå er det bare 10 dager til Morten endelig kommer hjem!![:D]

Skal jobbe sent hver dag denne uken, så jeg er nok ikke innpå her så mye, men jeg skal få sjekket innom for å se om gavevennen min har fått pakken sin [:)] håper virkelig den kommer fram! har heldigvis sendt med sånn smart-eske, så den kan jo spores opp hvis den ikke kommer fram i løpet av få dager [:)]

uansett - ha en super uke alle sammen!! Nå skal emily og jeg se julekalenderen på tv2, og så legger vi oss nok begge to samtidig i dag [;)] er så utrolig trøtt for tiden ja!! [8D]

Deilig å legge seg tidlig da, det synes jeg også...

Dagene bare flyr, det ser man godt på de små... Plutselig så begynner de på skolen...
Men du, Morten, er det pappa'n til Filip? Har det ordna seg mellom dere? Jeg har ikke vært så aktiv i det siste, så jeg har nok godt glipp av endel... Ønsker deg lykke til på jobb i uka som kommer...

Ja morten er pappan til barna mine, og det virker som om ting går veldig mye bedre! men vi har ikke sett hverandre siden 25. oktober da, så det kan jo være det er derfor det går så bra!! [8|] hehe... så det bli veldig spennende å se om det går like bra når han har kommet tilbake[:)] hadde jo vært det beste det!! [:D]

Tusen takk Gunni [:)]

å legge seg tidlig når en er trøtt er jo bare en fryd[;)]
ønsker deg lykke til på jobben i uka som kommer og håper han har skjerpet seg masse og holder det han lover[;)][:D]
klem fra oss[:D]

ja.... i morgen er det nok en mandag, og da skal vi på 10mnd... ellers har vi ingen planer eller avtaler denne uka, så vi skal bare dingle hjemme og lagen noen juledekorasjoner vi....

Leser sånn rundtom at permisjonene begynner å bli over og jobben nærmer seg.... men jeg har ikke lyst på jobb igjen jeg [:o] koser meg bare sånn med lille goklump.... [8|]

flott at du gjør det da [:D] jeg kunne vel ha ventet i noen måneder med å gå ut i jobb jeg og, men som nyutdannet så var et gøy å få mulighet til å endelig begynne i jobb [;)] og det beste er at jobben ligger bare ca 500 meter herfra, så da kunne jeg ikke si nei til det [;)] 

Back
Topp