Da bør jeg igjen! :(

anngeley

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Sitter på en plass langt fra lege kontoret mitt og får verken tak i jordmor eller lege, tårene bare fosser og nå blør jeg mye i mot hva jeg har gjort tidligere, orker ikke mer, livredd og får ikke tak i noen! :(

Uff dette var leit å høre Anngeley :klem:

Til trøst er det mange som blør i svangerskapet og det må ikke alltid være noe galt.
Håper du får den hjelpen du trenger.

Sender en god klem og krysser fingrene for at alt er greit!

Fikk tak i legevakta og ble satt først i køa for å komme inn, og jeg ble tatt veldig på alvor, han beroliget meg med at siden jeg kastet opp i går trodde han alt var bra, men han rinte gynpol på sjukehuset her jeg er og ba om å få en time til meg, skal inn klokken 3 i ettermiddag, for at han mente jeg måtte få sjekket det ut. Er drit redd og lei meg, reiste på skolen for å prøve å gjøre noe annet nå

Uff, skjønner du er redd.. Men jeg synes du bør ta det helt med ro til du skal til gyn.
Sender deg en god trøsteklem

Huff så skremmende:( jeg skjønner deg så godt. Man blir så redd! Håper det er helt ufarlig. Sender en klem til deg:)

Huff, høres ikke gøy ut - bra du ble tatt så alvorlig da og at du fikk time litt senere. Sender en klem og varme tanker og håper alt går bra med dere

Så bra at du skal få komme på ultralyd! Dette var ikke kjekt :-( Håper at det viser seg at alt er i orden :-) Stor klem til deg <3

Takk jenter <3 livredd!

Huff skjønner du er redd.. Krysser fingrene for at alt er bra ned lille<3

Uff så kjipt med de blødningene... skjønner godt du blir stressa av det. Ønsker deg masse lykke til og skal tenke på deg kl 15 ♡♡ dette skal bare gå bra!!

Back
Topp