:D

vesla87

Gift med forumet
Da var jeg endelig ferdig i praksis... (eller var det torsdag forrige uke). Så nå er det bare å jobbe med oppgave igjen.. :D Deilig... :P

Har også fått flyttet inn i leiligheten, men har fortsatt ikke internett så er sjeldent at jeg kommer meg inn her :S Merker at det er ekstremt vanskelig å oppdatere seg når man ikke har vært innom på en uke :S eller flere dager... Og da er det så mange innlegg at jeg orker ikke lese igjennom alle :S Håper jeg får nett snart.. :)

Håper alt går bra med dere junimammaer :D Syns det er rart å tenke på.. At i morra er jeg 28 uker på vei :D Og har da 7 mnd sermoni, og siste trimester.. Jubler litt for det i dag da, siden jeg mest sannsynlig ikke får kommet meg på nett i morra.. ;) Alt er bare kos om dagen :D Er så glad :D, men litt bekymret for bacheloroppgave da. Litt vanskelig å komme i gang ;)

Ha en fin torsdagskveld jenter.. :)

Bra at dere har flyttet in... gratulerer med 28 uker i morgen!! [:D]
Håper du få internett snart! Lykke til med bacheloroppgave! [:D]
Stor klem fra meg xoxo

Så deilig at du er ferdig i praksisen din og at dere har kommet dere inn i leiligheten[:D]
Gratulerer så mye med 28 uker i morgen!
Gleder meg til du er tilbake for fult,i mellomtiden må du kose deg masse og nyte babyen[:D]

Ah so deilig det må ver å ver feridig å fått flytta[:D][:D]
Gratulere me 28 veke i morga [:D] ÅÅ lykke til me bacheloroppg

Back
Topp