=D

Brennlotto

Gift med forumet
Mailykke 2018
Vårspirene 2021
Endelig var dagen idag over [:)] Jenta er "passert" 20 år og mini er fortsatt inne i magen Feiringen av dagen ble aldeles ikke som jeg hadde tenkt, og mange ganger i løpet av dagen streifa tanken "dette er tidenes verste bursdag" meg. Men sambo har lovet meg en ordentlig feiring i helga eller til uka, så da krysser jeg fingra for det [:)]

Tross for det negative er jeg overlykkelig over at mini fortsatt befinner seg trygt inni magen - da min største frykt var å føde på bursdagen min. (no offence, men skjønner ikke de som liker tanken på å ha bursdag samme dag som barnet sitt [8|]) Så om h*n kan holde seg inni til ihvertfall over helga er jeg fornøyd.

Til dere som fikk med seg tråden om ferieturen; jeg fikk han med meg og kom idag tilbake fra en to-dagers i Østersund [:D] Har kosa oss på Storsjøbadet, litt shopping, relaxing på hotellet og god mat. Vi begge er veldig glade for at vi dro!

Og til sist, men ikke minst; GRATULERER TIL ALLE DERE SOM HAR FØDT MENS JEG VAR BORTE! [:D] [:D] Da spesielt til sladrevennen Stine!. Krysser fingra for at alt går Isabell_med_baby's vei imorgen også [:)]

(spesiell gratulasjon til de som ble født 06.08.09, desidert en bra dato [;)]) hihi..

Gratulerer med overstått!!! *misunneli* på deg som har kommet seg vekk til, det kunne jeg tenkt meg også, men våger ikke no så sent siden snuppa mi kom 14 dager før tiden[;)]

Takk [:)]

Det var kjempegodt! [:D] Føler jeg kom hjem med litt ny "energi" og positivitet, hehe. Veldig grei måte å forkorte ventetiden med noen få dager [;)]

Back
Topp