:-D

Så lenge du skulle hatt mensen, så burde det kommet strek ja.  Du får gi det noen dager til, og teste på nytt ..

Lykke til [:)]

ORIGINAL: Metemor

Så lenge du skulle hatt mensen, så burde det kommet strek ja.  Du får gi det noen dager til, og teste på nytt ..

Lykke til [:)]

Ja, jeg får gjøre det[;)] Takk for det[:)]

venninna mi testet neg ved 6 uker, så 2 uker etterpå var testen positiv.. så noen produserer hcg seint!

ORIGINAL: Burger

det kan jo hende du skiller ut hcg sent, og da vil den jo enda være negativ.. eller så er du bare ikke gravid. Mensen kan jo tulle noen ganger. Tok du test med morgenurin?

kanskje det... men med 1. mann så testa jeg pos. 4 uker på vei... og etter mine beregninger fra første dag i siste mens så er jeg 4 uker i dag... men får vente 2-3 dager til da[:)]

ORIGINAL: *ViVilHaNr.2*

det kan jo hende du skiller ut hcg sent, og da vil den jo enda være negativ.. eller så er du bare ikke gravid. Mensen kan jo tulle noen ganger. Tok du test med morgenurin?

kanskje det... men med 1. mann så testa jeg pos. 4 uker på vei... og etter mine beregninger fra første dag i siste mens så er jeg 4 uker i dag... men får vente 2-3 dager til da[:)]

lykke til iallefall[:)]

Takk, men glemte og skrive at det ikke var morgenurin, det var utpå dagen, ca kl. 5 eller noe..... men skulle kanskje ha vistes litt likevel? hmmm

Kan hende syklusen din er litt lenger enn antatt denne mnd

vet om flere som har hatt samme "problemet", men etter en stund kom det en positiv test. eller så kan mensen være for sen om du f.eks er stressa, har mye å tenke på, ute å reiser ol

Edit: ser jeg ikke var mye til hjelp.. Ta en test igjen med morgenurin. Og om mensen ikke kommer ila et par dager så kontakt legen kanskje?

Back
Topp