D-Vitamindråper eller tran?

Skal begynne med tran nå, blir spennende :p ble anbefalt å kjøpe EasyTran for at det skulle være litt lettere å gi også.

Hm... Bør vel begynne... 5 uker på mandag som kommer. Skal prøve på tran, men av erfaring blir det nok dråper tilslutt ...

D-vitamin! Orker ikke tranlukta, og det at den fester seg sånn på bodyer. Fem dråper i flaska, funker gull :D

Dråper. Har gulpebaby og haaater tranlukt :-P Har lest i brosjyrer fra Helsedirektoratet at dråper er like bra så lenge mor tar tran/trankapsler, og da stoler jeg på det. Men helsesøster og helsestasjonslegen har stempla meg som elendig mor som ikke gir tran virker det som ;-)

Vil prøve d- vitamindråpene men ikke gitt han enda selv om helsesøster sa i går at jeg kan begynne xD

Prøvde tran, men følte at puppene mine stinka av tranlukt så har gått over til dråper ;)

Dråper. Sparer trana til hun har blitt eldre og kan samarbeide mer. Tar heller tran selv.

Her begynte jeg med dråper da han var 4 uker. Så kan jeg heller gi tran når han blir 5-6 mnd

Gav fort opp tranprosjektet, orker ikke tranflekker som ikke går bort. Var mer stress enn det var verdt. Tenker å begynne med tran når hsn ikke gulper så mye :)

Begynte med tran, men siden mye av det bare kom ut igjen, gikk vi over til dråper. Så forresten at Semper var kommet med D-vitamindråper med omega 3 i:)

Dråper :) tar tran selv. Gidder ikke lukta og flekkene, venter til hun er litt eldre med tranen.

En av oss dusjer med ham og gir tran der. Hvis det ikke er noen som dusjer gir vi d-dråper.

Begynte med d-vitamindråper når han var 4 uker:-) Han gulper en del, så jeg tar heller tran selv. Legen på helsestasjon sa på 6- ukers kontrollen at det er d-vitaminet som er viktig!

Back
Topp